Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Wrzeszczu przy Al. Zwycięstwa 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach parteru i piętra budynku Politechniki Gdańskiej, zlokalizowanego przy al. Zwycięstwa 27 w Gdańsku- Wrzeszczu. Wymiana stolarki nie obejmuje okien piwnicy, poddasza oraz okien współczesnych-jednoramowych parteru (oznaczonych na rysunkach symbolami 013, 014, 014a). Zakres prac remontowych obejmuje wymianę stolarki okiennej wraz z futrynami, wewnętrznymi okładzinami drewnianymi wokół otworu okiennego z zachowaniem istniejącej ornamentyki, zgodnie z załączoną do dokumentacji projektowej inwentaryzacją. Przed montażem, stolarkę okienną należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Stolarkę okienną wykonać z profili drewnianych, wzorowaną na oryginalnej, zachowanej stolarce wg rysunków projektu. Nad oknami parteru z kasetami po żaluzjach drewnianych zachować charakter wewnętrzny okna: - wymienić na nowe (podobne) zużyte elementy kaset, - oczyścić mechanizmy ruchome rolet, - odświeżyć elementy drewniane z zachowaniem ich funkcji, - dorobić i uzupełnić brakujące pasy i zaczepy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach