Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala przy ul. Nieszawskiej 6 Lipnie

Powiat Lipnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2872039 , fax. 054 2872039
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
    ul. Sierakowskiego 10B 10B
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2872039, fax. 054 2872039
    REGON: 91086972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnowski.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala przy ul. Nieszawskiej 6 Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1.Demontaż starych okien - polegający na wykucie ze ścian zewnętrznych, ościeżnic okiennych drewnianych 2.Montaż nowych okien - polegający na zamontowaniu w miejsca zdemontowanych okien nowej stolarki okiennej z pcv. 3.Obróbka obsadzenia okien - polegający na wykonaniu i uzupełnieniu tynków ościeża, wykonaniu listwy maskującej oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków ościeży Parametry techniczne okien PCV dla oddziału dziecięcego: Okna z tworzywa PCV w gatunku I, posiadające atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub z aprobatą techniczną, bezkadmowe, bezołowiowe posiadające świadectwo PIH dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej Profil pięciokomorowy w kolorze białym klasy A - naturalnym niefoliowane, szerokość profilu od 7 cm, Izolacyjność cieplna kombinacji profili w oknie (ościeżnica + skrzydło + listwa przyszybowa wraz ze wzmocnieniem) U=1,3 W (m2*K) Rama ze wzmocnieniem stalowym, kształtowniki stalowe zabezpieczone przed korozją powłoka cynkową Okucia kompletne systemowe, obwiedniowe z funkcją rozszczelniania zawiasy z możliwością regulacji. Okna wyposażone w nawiewniki ciśnieniowe. Podział okien dostosować do istniejących okien w budynku szpitala. Wymiary sprawdzić na miejscu wbudowania. Okna w poszczególnych pomieszczeniach wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe okienne. Zastosowane nawiewniki muszą posiadać aprobatę techniczną. Izolacyjność akustyczna, co najmniej Rw=32dB Szyby zespolone jednokomorowe, zestaw szyb 4mmFLOAT/16/4 mm o współczynniku przenikania ciepła U- W 1,0 W/m2 K . Podział okna i otwieranie wg załączonych rysunków. Montaż wewnętrznych parapetów z PCV oraz zewnętrznych, z blachy powlekanej do wszystkich wymienionych okien Szklenie okien należy wykonać ze szkła bezpiecznego. Okucia obwiedniowe. W oknach należy stosować kompletne okucia. Typy okuć powinny być dostosowane do ciężaru własnego skrzydeł oraz do obciążeń eksploatacyjnych. Okucia powinny spełniać wymagania aprobat technicznych. Okna na Oddziale Dziecięcym muszą dodatkowo posiadać zabezpieczenie przed niepowołanym otwarciem - przez dzieci, dzięki któremu każde okno można zabezpieczyć przed otwarciem - system TiltFirst lub równoważny (uchylanie przed otwieraniem). Mechanizm zabezpieczający działa dzięki zastosowaniu opracowanej przez Roto technologii TiltFirst lub równoważny. Skrzydło okna po przekręceniu klamki o 90 stopni przechodzi do pozycji uchylenia. Klamka z kluczykiem nie pozwala na przejście skrzydła z pozycji uchylenia do otwarcia. Dopiero przekręcenie klucza zwalnia blokadę i umożliwia ustawienie klamki w położeniu pionowym (do góry) oraz otwarcie okna. Ponowne przejście do pozycji uchylenia automatycznie uaktywnia blokadę. Doszczelnienia styku skrzydła z ościeżnicą oraz osadzenia szyby w ramie skrzydła należy stosować uszczelki o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją systemową. Materiał z którego wykonane są uszczelki powinien spełniać wymagania odpowiednich norm przedmiotowych. Otwieranie górnych -uchylnych skrzydeł okiennych - możliwość otwarcia do mycia - uchył 90stopni. Kolor okien biały. Okna powinny być całkowicie szczelne przy zraszaniu ich wodą w ilości 120 l na 1 h na 1 m2.powierzchni ciśnień przy różnicy ciśnień 16daPa. Parametry techniczne pozostałych okien z PCV do wymiany: Okna z tworzywa PCV w gatunku I, posiadające atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub z aprobatą techniczną, bezkadmowe, bezołowiowe posiadające świadectwo PIH dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej Profil pięciokomorowy w kolorze białym klasy A - naturalnym niefoliowane, szerokość profilu od 7 cm, Izolacyjność cieplna kombinacji profili w oknie (ościeżnica + skrzydło + listwa przyszybowa wraz ze wzmocnieniem) U=1,3 W (m2*K) Rama ze wzmocnieniem stalowym, kształtowniki stalowe zabezpieczone przed korozją powłoka cynkową Okucia kompletne systemowe, obwiedniowe z funkcją rozszczelniania zawiasy z możliwością regulacji. Okna wyposażone w nawiewniki ciśnieniowe. Podział okien dostosować do istniejących okien w budynku szpitala. Wymiary sprawdzić na miejscu wbudowania. Okna w poszczególnych pomieszczeniach wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe okienne. Zastosowane nawiewniki muszą posiadać aprobatę techniczną. Izolacyjność akustyczna, co najmniej Rw=32dB Szyby zespolone jednokomorowe, zestaw szyb 4mmFLOAT/16/4 mm o współczynniku przenikania ciepła U- W 1,0 W/m2 K . Podział okna i otwieranie wg załączonych rysunków . Montaż wewnętrznych parapetów z PCV oraz zewnętrznych, z blachy powlekanej do wszystkich wymienionych okien Okucia obwiedniowe. W oknach należy stosować kompletne okucia. Typy okuć powinny być dostosowane do ciężaru własnego skrzydeł oraz do obciążeń eksploatacyjnych. Okucia powinny spełniać wymagania aprobat technicznych. Doszczelnienia styku skrzydła z ościeżnicą oraz osadzenia szyby w ramie skrzydła należy stosować uszczelki o kształtach i wymiarach zgodnych z dokumentacją systemową. Materiał z którego wykonane są uszczelki powinien spełniać wymagania odpowiednich norm przedmiotowych. Otwieranie górnych -uchylnych skrzydeł okiennych - możliwość otwarcia do mycia - uchył 90stopni. Kolor okien biały. Okna powinny być całkowicie szczelne przy zraszaniu ich wodą w ilości 120 lna 1 h na 1 m2.powierzchni ciśnień przy różnicy ciśnień 16daPa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00100 groszy) Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Banku Spółdzielczym w Lipnie nr 44 9542-0008-2001-0000-4008-0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienia wadium powinien być załączony do oferty lub okazany w momencie otwarcia ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które: posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.1 roboty polegającej na wymianie stolarki okiennej (z podaniem ich wartości, dat wykonania) w budynku użyteczności publicznej a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr1do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym, b.wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art.22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.)-załącznik Nr 2 do SIWZ c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e.  pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów wymienionych w pkt 6 d W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min min.1 roboty polegającej na wymianie stolarki okiennej (z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców) Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2)zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4)jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a)następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 4 do SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art.22 i 24 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 i 24 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ mogą być złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji powinna zostać każda ze stron składanej kopii. Dokument pełnomocnictwa powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach