Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU ZP-13-07-2010

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ASP PRZY PL. POLSKIM 3/4 WE WROCŁAWIU ZP-13-07-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku ASP przy pl. Polskim 3/4 we Wrocławiu, w pomieszczeniach nr 5P, 7P,113P. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 5 szt. okien drewnianych, skrzynkowych na okna drewniane rozwierane i uchylne, wielodzielne z okuciami i 2 mechanizmami uchylnymi oraz podokienników drewnianych. Pomieszczenia, w których zamontowane będą okna są użytkowane. Wszystkie elementy zdemontowane i zniszczone podczas wymiany muszą zostać odtworzone w standardzie nie gorszym jak przed wymianą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wraz ze zdjęciami i rysunkami poglądowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach