Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku A Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych we Wrocławiu przy ulicy Worcella 3 - I etap

Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-448 Wrocław, ul. Worcella 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 33 76 110 , fax. 0-71 33 76 112
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Worcella 3 3
    50-448 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 33 76 110, fax. 0-71 33 76 112
    REGON: 00018614000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku A Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych we Wrocławiu przy ulicy Worcella 3 - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a/ demontaż istniejących parapetów wewnętrznych /drewnianych, lastrykowych/, b/ wykonanie przemurowania ościeży /zwężenie otworów/ przy oknach typu B, c/ wykonanie tynków ościeży /wewnętrznych i zewn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a/ kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej, b/ wykazane realizacje /roboty budowlane/ muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem robót, podaniem ich wielkości, wartości oraz daty i miejsca wykonania, 1.7 znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie /wzór nr 1/ 2. Pełnomocnictwo: a/ W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy b/ W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu /zgodnie z art. 23 ustawy PZP/. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/ Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne /wzór nr 1.1./ 5/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - /wzór 1.2/, zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 6/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 7. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych w załączniku /wzór 1.2/ do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia 8. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie /jw/ 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych /doświadczenie zawodowe w wykonawstwie/ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /wzór 1.3/, zawierający minimum dwie roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej wraz z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach