Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 2 we Wrocławiu ZP/BZP/019/2016

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 2 we Wrocławiu ZP/BZP/019/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.ROBOTA BUDOWLANA: Wymiana stolarki okiennej w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Łukasiewicza 2 we Wrocławiu 1.2. Budynek A-2 jest obiektem zabytkowym wpisanym do Rejestru Zabytków pod numerem 673/544/Wm, data wpisu 10.01.1995r. 1.3. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych. 1.4. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlanych, robót demontażowych i montażowych, prac konserwatorskich, usług budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, wytycznymi realizacyjnymi, decyzją udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SIWZ - łącznie zwane dokumentacją projektową), umową (Załącznik nr 2 do SIWZ), SIWZ, zgodnie z wymaganiami Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP. Zrealizowanie przedmiotu umowy oznacza wykonanie prac określonych w dokumentacji, wytycznymi realizacyjnymi, umowie i uzyskanie bezwarunkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego lub warunkowego protokołu odbioru końcowego wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. 1.5. Zamawiający zamierza wymienić okna na niskim parterze, 1, 2 i 3 piętrze oraz na klatkach schodowych (wraz z parapetami wewnętrznymi). Z uwagi na to, że budynek A-2 jest obiektem zabytkowym, należy zachować geometrię i podziały poziome i pionowe okien, podziały szyb za pomocą szprosów, odwzorować dekoracyjną formę słupków i ślemion okien niskiego parteru. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku A-2. Projekt obejmuje okna niskiego parteru, I, II i III piętra budynku z wyłączeniem nowych okien w wyremontowanych już pomieszczeniach oraz okien, które zostały wymienione na podstawie już zleconych projektów. Nie obejmuje swym zakresem wymienionych już okien poddasza (w lukarnach). 1.6. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (czas trwania)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach