Powiat Puławski ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
Aleja Królewska 19 19
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 081 886 11 36 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawypz.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynkach Zespołu Szkół im. J. Koszczyca - Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w budynkach Zespołu Szkół im. J. Koszczyca - Witkiewicza przy ul. Nadwiślańskiej 9 w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego Kazimierza Dolnego. Prace objęte postępowaniem zawierają wymianę stolarki okiennej w budynku nr 2 (przybudówka stylowa) oraz w budynku nr 6 (Internat nr 2). Okna przeznaczone do wymiany zaprojektowano jako okna drewniane łączone na mikrowczepy wyposażone w pakiety szybowe Termofloat 4/16Ar/4 o współczynniku K 1,1. W/m2K. Współczynnik infiltracji a=0,5-1,0 m3/mh, współczynnik przenikania ciepła profilu ościeżnicy i skrzydła K=1,40 W/m2K. Okna posiadają: okucia obwiedniowe szkolone szybami bezpiecznymi P2, fabrycznie wykończonymi powłoka malarska czterowarstwowa obejmująca impregnowanie, podkład i dwa razy warstwę nawierzchniową (farbę akrylową w kolorze brąz teak). wszystkie skrzyła okienne z funkcją rozwierną, w każdym oknie minimum jedno skrzydło okienne z funkcją rozwierno - uchylną z zapewnieniem mikrowentylacji. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączona: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunków określonych w punktach 1- 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych od wykonawców potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki będą oceniane według kryterium spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenie z art.22 ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób i podmiotów (co najmniej jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy wykonawca wskazuje w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych z zakresu prac związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości minimum 120.000 brutto zł każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przez Wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, miejsca wykonania, daty wykonania oraz odbiorcy- załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w punkcie 4 zostały wykonane należycie (co najmniej dwie roboty budowlane z zakresu prac związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości minimum 120.000 brutto zł każda).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawypz.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/71/2015 Dostawa i wymiana stolarki okiennej w Domach Studenckich Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2015-07-03 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV w budynkach A i B Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
Dodano: 2014-04-25 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV w budynku ZSG Łęczna. ZP.272.4.3.2014
Dodano: 2014-03-24 - Wykonanie wymiany okien w budynku Delegatury Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Niepodległości 1 w Chełmie
Dodano: 2013-10-09 - Remont budynku Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Janówka
Dodano: 2013-08-02 - Wymiana okien w elewacji zachodniej segmentów w SP3
Dodano: 2013-03-01 - Roboty remontowe w budynku ZSG Łęczna podzielone na 2 zadania. ZP.272.4.2.2012
Dodano: 2012-03-14 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN /32-2011/ DTI)
Dodano: 2011-11-18 - Wymiana okien w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu oraz w Zespole Szkół w Ratoszynie Drugim
Dodano: 2011-10-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Zamościu przy ul. Przemysłowej 4
Dodano: 2011-09-26