Przetargi.pl
Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV w budynkach A i B Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10

Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982639, 7983131 , fax. 025 7982639
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
    ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 10
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982639, 7983131, fax. 025 7982639
    REGON: 00029023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświatowa jednostka organizacyjna samorządu województwa lubelskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV w budynkach A i B Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie przy ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących drewnianych okien zespolonych na fabryczne nowe okna PCV w ilości 215 sztuk.( w tym 154 szt okien typu FIX szklanych od wewnątrz szybą bezpieczną min P2; 22 szt szklanych od wewnątrz szybą antywłamaniową mini P4 w: kompleksie sportowym, ciągach komunikacyjnych, i innych pomieszczeniach szkoły oraz w świetliku dachowym. Zakres przedmiotu zamówienia: - demontaż okien drewnianych - dostarczenie i montaż okien z PCV, - uszczelnienie pianką, - naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ościeży okien z odtworzeniem istniejącego stanu powierzchni ościeży - pomalowanie naprawionych powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych ościeży farbą emulsyjną akrylową, - demontaż i ponowny montaż istniejących parapetów zewnętrznych, - uszczelnianie styku okien z parapetami i z ościeżami od wewnątrz i zewnątrz, - wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki, - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych i drzwiowych, - oznakowanie strefy zagrożenia terenu wraz z oznakowaniem w/g przepisów BHP Okna: o różnych wymiarach w świetle ościeży muru, szklone szybami zespolonymi, profile w systemie pięciokomorowym o głębokości min 70 mm, w kolorze białym. Stolarka powinna posiadać: otwory odwadniające , współczynnik przenikania szyb powinien wynosić nie więcej niż 1,1 w/ m2 K, a współczynnik okien powinien wynosić nie więcej niż 1,3 w/m2 K okucia obwiedniowe rozwieralne i uchylno-rozwieralne. Zgodnie ze stanem i podziałem okien ( z wyjątkiem sali gimnastycznej naświetla klatki schodowej; klamki metalowe w kolorze białym /w tym 2 szt okien - z blokadą kluczykiem; mocowanie - na dyble i systemowe kotwy stalowe; wykonane w technologii odpornej na korozję. Powyższy zakres pracy powinien być wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami. Wszystkie materiały muszą posiadać aktualne atesty ITB dopuszczające do stosowania w budownictwie, certyfikaty zgodności lub deklaracji zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. Szczegółowe informacje dotyczące: ilości, o określonych wymiarach stolarki okiennej miejsca ich montażu, oraz inne istotne dane zostały zawarte w SIWZ z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z form przewidzianych w art 45 ust 6 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.pl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach