Przetargi.pl
Wymiana okien w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu oraz w Zespole Szkół w Ratoszynie Drugim

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 73 10 , fax. 81 827 73 11
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 81 827 73 10, fax. 81 827 73 11
    REGON: 43101985600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu oraz w Zespole Szkół w Ratoszynie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu w n. ilościach: wymiana 42 szt okien o łącznej powierzchni 188,36 m2, 27 szt parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu marmurowego o łącznej powierzchni 51,97 m2, malowanie ościeży wewnętrznych na powierzchni 80,66 m2. 2)Zespołu Szkół w Ratoszynie Drugim w n/ ilościach: wymiana 30 szt okien o łącznej powierzchni 60,30 m2, 18 szt parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu marmurowego o łącznej powierzchni 38,40 m2, malowanie ościeży wewnętrznych na powierzchni 24,51 m2. Wymaga się, by okna z PCV wykonane zostały z profili obustronnie białych, co najmniej 5-komorowych oraz posiadały wzmocnienia wewnątrz profilu ze słupków stalowych. Wymaga się również, by wybrany Wykonawca sam pomierzył z natury przewidziane do wymiany okna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodel.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach