Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic na terenie miasta Zamościa od 01. 01. 2010r. do 31. 12. 2012

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383198 , fax. 084 6396189
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Partyzantów 61 61
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383198, fax. 084 6396189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic na terenie miasta Zamościa od 01. 01. 2010r. do 31. 12. 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie ulic na terenie miasta Zamościa od 01. 01. 2010r. do 31. 12.2012r. oczyszczanie ulic o długości 45,8 km oczyszczanie placów i parkingów o powierzchni 3672 m?, opróżnianie koszy na śmieci sztuk 100, sprzątanie ulic Zespołu Staromiejskiego 15420 m?, Zakres prac obejmuje: oczyszczanie ulic i parkingów na terenie miasta Zamościa w ilości , opróżnianie koszy na śmieci , sprzątanie ulic Zespołu Staromiejskiego . Prace będą wykonywane w latach 2010-2011-2012. Zakres zamówienia i lokalizacje przedstawiają załączniki : nr 2, nr 2.1, 2.2. do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 8.000,00zł.( słownie: osiem tysięcy zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą uczestniczyć wykonawcy , którzy udokumentują poprzez zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Pzp. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ . Wykonawca obowiązany jest wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość przedkładanej oferty , z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku]; Zał. Nr 1. 2) kosztorys ofertowy [wypełniony wg zał.]; Zał. Nr 2 wraz z zał. nr. 2.1. i nr 2.2. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; - Zał. Nr 3. 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy [na formularzu ofertowym]; Zał.Nr 4. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 5. 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp[wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 6. 7) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 7. 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; Zał. Nr 8. 9) rachunek zysków i strat , w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów , określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności, z których wynika, że wykonawca ma możliwość wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedkłada zweryfikowane rachunki zysków i strat za lata 2006-2008.[ za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres]; Zał. Nr 9. 10) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacji powinna wynikać konkretna kwota]; Zał. Nr 10. 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia; Zał. Nr 11. 12) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; min. 3 robót; odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; [wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr. 12 . 13) wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - [wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr. 13 . 14)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -[wypełniony wg zał. ];Załącznik Nr 14. 15) wypełniony i zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - [wypełniony wg zał.]; Załącznik Nr 15. 16) ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną