Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 z podziałem na 3 zadania

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-846 Poznań, ul. Strzelecka 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 671 40 01 , fax. 61 847 09 30
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    ul. Strzelecka 49 49
    60-846 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 671 40 01, fax. 61 847 09 30
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 z podziałem na 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach zlokalizowanych w nieruchomościach zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 5. Z uwagi na specyfikę zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: 1.1.Zadanie 1-Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej stolarki okiennej i opracowanie na jej podstawie projektu nowych, jednoramowych okien drewnianych wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń oraz wymiana stolarki okiennej w wyznaczonych lokalach komunalnych w budynkach znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej. W przypadku adresów: Chociszewskiego 50a/10, Małeckiego 14/5, Małeckiego 14/9, Chłodna 8/9, Rynek Łazarski 5/3, Jarochowskiego 2a/5 -wymagane są pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz zgłoszenie do Wydziału Urbanistyki i Architektury. W przypadku adresów: Głogowska 29/9, Głogowska 29/9a, Głogowska 29/11, Głogowska 40/2, Matejki 53/22 -wymagane są pozwolenia od Miejskiego Konserwatora Zabytków i pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 9,10 i 11 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego ślepego na wykonanie dokumentacji projektowej-Zadanie 1 (załącznik nr 9 do SIWZ); -Kosztorysu ofertowego ślepego na wymianę stolarki-Zadanie 1 (załącznik nr 10 do SIWZ); -STWiORB dla wszystkich trzech zadań stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ). 1.2.Zadanie 2-Wymiana stolarki okiennej zgodnie z projektem i na podstawie uzyskanych pozwoleń w lokalu komunalnym przy ul.Rynek Łazarski 12/12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 12, 13 i 11 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego ślepego-Zadanie 2 (załącznik nr 12 do SIWZ); -Projektu-Zadanie 2 (załącznik nr 13 do SIWZ); -STWiORB dla wszystkich trzech zadań stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ). 1.3.Zadanie 3-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych usytuowanych w budynkach nie objętych ochroną konserwatorską przy ulicach: Głogowska 183/3 i Głogowska 191/10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 3 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 14 i 11 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego ślepego-Zadanie 3 (załącznik nr 14 do SIWZ); -STWiORB dla wszystkich trzech zadań stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ). 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 6.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21) 6.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) 6.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 6.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 7.Istnieje możliwość aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszelkie prace stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach