Przetargi.pl
Wymiana słupów na ul. Warszawskiej w Gnieźnie - I etap

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana słupów na ul. Warszawskiej w Gnieźnie - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - montaż słupów oświetleniowych typu LSAU 7 - 14szt., - montaż korony typu KS 04 - 14 szt., - montaż opraw do lamp metalohalogenkowych o mocy 150W typu OP 07 z kloszem przeźroczystym i rastrem - 14 szt., - montaż fundamentów typu BLS 120 z elementami śrubowymi M20/LS - 14 szt., - montaż lamp MASTER City Whide CDO-ET 150W/828 - 14 szt., - montaż złączy słupowych TB-2 IP 54, - roboty towarzyszące. Producent słupów zamontuje w słupach gniazda 3 polowe z zaślepkami i kable dla podłączenia dekoracji świątecznej oraz wysięgniki podwójne do flag. Cztery ze zdemontowanych latarni wyremontować i zamontować we wskazanym przez zamawiającego miejscu. Na słupach tych zawiesić nowe oprawy OP-07 z kloszami przeźroczystymi, rastrem i lampami sodowymi SON-T Plus 70W. Resztę słupów złomować. 2. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe. Dostarczone materiały i urządzenia powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty techniczne itp.), ewentualnie certyfikaty bezpieczeństwa oraz gwarancje uzyskane od producenta, które zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Ww. materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz.881). 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: - Zajęcie pasa drogowego oraz oznakowanie miejsca wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, oraz zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz.U.03.220.2181/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego z zarządcą drogi, organem zarządzającym ruchem oraz Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. Jeden egzemplarz projektu przekazać zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. - Utrzymanie czystości ulic o nawierzchni bitumicznej (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./ przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy, w okresie trwania robót. 4. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót będących przedmiotem zamówienia i nie wnosi żadnych uwag. Powyższe Wykonawca oświadcza w załączniku nr 1 do specyfikacji. 5. Okres rękojmi na prace objęte niniejszym zamówieniem określa się na 36 miesięcy od dnia dokonania pozytywnego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach