Przetargi.pl
Wymiana pokrycia połaci dachowych, remont tarasów i ściany szczytowej, wykonanie ściągów stalowych na istniejącej konstrukcji więźby dachowej, wykonanie stopni i ław kominiarskich na dachu budynku nr 48 Radia PiK S.A.

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 48-50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 327-41-41 3274156 , fax. 052 3456013
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
    ul. Gdańska 48-50 48-50
    85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 327-41-41 3274156, fax. 052 3456013
    REGON: 09044980400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiopik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia połaci dachowych, remont tarasów i ściany szczytowej, wykonanie ściągów stalowych na istniejącej konstrukcji więźby dachowej, wykonanie stopni i ław kominiarskich na dachu budynku nr 48 Radia PiK S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana pokrycia połaci dachowych, remont tarasów i ściany szczytowej, wykonanie ściągów stalowych na istniejącej konstrukcji więźby dachowej, wykonanie stopni i ław kominiarskich na dachu budynku nr 48 Radia PiK S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga by oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, Że roboty te zostały wykonane należycie; Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty budowlane obejmujące prace dekarskie w obiekcie zabytkowym. Przez wartość odpowiadającą wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych nie była niższa od 70% wartości brutto składanej oferty, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót budowlanych, legitymującym się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania technicznego budowy i robót wraz z zaświadczeniem o członkostwie w izbie samorządowej. 5.2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 4 do SIWZ Wykaz osób; d) kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniami o członkostwie w izbie samorządowej; e) wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych na załączniku nr 5 do SIWZ; f) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Wykaz wykonanych robót budowlanych zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6.2. POZOSTAŁE DOKUMENTY: a) wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 2 do SIWZ; b) wypełniony Wykaz stawek i narzutów na załączniku nr 6 do SIWZ; c) wypełnione Warunki gwarancji na załączniku nr 7 do SIWZ; d) sporządzony metodą szczegółową kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót podanym w załączniku nr 9, 10 i 11 do SIWZ; e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, wymagane jest załączenie do oferty pełnomocnictwa określającego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; f) w przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, a ponadto każdy z nich powinien załączyć dokumenty z pkt. 6.1.a) do 6.1 b) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiopik.pl/go.php/zamowienia_publiczne/..
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach