Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 48-50
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 327-41-41 3274156 , fax. 052 3456013
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Bydgoszczy "Polskie Radio Pomorza i Kujaw" S.A.
ul. Gdańska 48-50 48-50
85-006 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 327-41-41 3274156, fax. 052 3456013
REGON: 09044980400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiopik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3. ust. 1. pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia połaci dachowych, remont tarasów i ściany szczytowej, wykonanie ściągów stalowych na istniejącej konstrukcji więźby dachowej, wykonanie stopni i ław kominiarskich na dachu budynku nr 48 Radia PiK S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia połaci dachowych, remont tarasów i ściany szczytowej, wykonanie ściągów stalowych na istniejącej konstrukcji więźby dachowej, wykonanie stopni i ław kominiarskich na dachu budynku nr 48 Radia PiK S.A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga by oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, Że roboty te zostały wykonane należycie; Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty budowlane obejmujące prace dekarskie w obiekcie zabytkowym. Przez wartość odpowiadającą wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć, iż wartość wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych nie była niższa od 70% wartości brutto składanej oferty, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót budowlanych, legitymującym się uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania technicznego budowy i robót wraz z zaświadczeniem o członkostwie w izbie samorządowej. 5.2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 3 do SIWZ; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 4 do SIWZ Wykaz osób; d) kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniami o członkostwie w izbie samorządowej; e) wypełniony Wykaz wykonanych robót budowlanych na załączniku nr 5 do SIWZ; f) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Wykaz wykonanych robót budowlanych zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6.2. POZOSTAŁE DOKUMENTY: a) wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 2 do SIWZ; b) wypełniony Wykaz stawek i narzutów na załączniku nr 6 do SIWZ; c) wypełnione Warunki gwarancji na załączniku nr 7 do SIWZ; d) sporządzony metodą szczegółową kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót podanym w załączniku nr 9, 10 i 11 do SIWZ; e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, wymagane jest załączenie do oferty pełnomocnictwa określającego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; f) w przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, a ponadto każdy z nich powinien załączyć dokumenty z pkt. 6.1.a) do 6.1 b) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiopik.pl/go.php/zamowienia_publiczne/..
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27