Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu wraz z przedłużeniem okapu pod planowaną termomodernizację budynku Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 056, , fax. 486 752 056
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Targowa 3
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 056, , fax. 486 752 056
    REGON: 67023044500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kppsp.przysucha.go3.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu wraz z przedłużeniem okapu pod planowaną termomodernizację budynku Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia publicznego obejmuje wymianę pokrycia dachowego budynku Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo–Gaśniczej PSP w Przysusze. Remont elementów konstrukcji dachu polegający na przedłużeniu okapu pod planowaną termomodernizację budynku. Roboty rozbiórkowe: Demontaż istniejącej instalacji odgromowej znajdującej się na dachu budynku. Demontaż trzech zestawów kolektorów solarnych wraz konstrukcją, bez ponownego montażu na pokryciu dachowym. Demontaż istniejącego pokrycia dachowego (blacha trapezowa) wraz z opłaceniem Wzmocnienie połączeń elementów konstrukcji dachu – (mieczy, płatwi stolcowych, kleszczy). Demontaż istniejących obróbek blacharskich dachu, rynien dachowych i rur spustowych. Demontaż istniejących okien dachowych – 11szt. oraz ponowny montaż nowych okien dachowych ( trzyszybowych ) wraz z obrobieniem glifów od wewnątrz budynku. Montaż nowych krokwi okapowych w celu przedłużenia dachu. Impregnacja wymienionej i dokładanej konstrukcji dachowej ( więźby dachowej ) środkiem przeciwpalnym i przeciwgrzybiczym. Wykonanie pełnego deskowania deskami grubości 2,5 cm, na deskowaniu ułożyć papę asfaltową podkładową na osnowie z welonu szklanego grubości 4 mm. Montaż nowych kontrłat 5x2,5 cm oraz montaż nowych łat o wym. 10x3,2 cm ( rozstaw co 25 cm. ) Wykonanie pokrycia dachu nową blachą płaską na rąbek stojący z dwoma przetłoczeniami usztywniającymi ( gr. min. 0,5 mm, gwarancja estetyczna min. 15 lat, techniczna min. 40 lat. ) w kolorze czerwonym matowym – po uzgodnieniu z Inwestorem wraz z ołaceniem. Montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej. Montaż nowych rynien metalowych o średnicy–150mm oraz rur spustowych metalowych o średnicy - 110mm. Montaż nowego wyłazu dachowego o wym. 66x118 cm z kołnierzem przystosowanym do pokrycia z blachy płaskiej. Montaż płotków przeciwśniegowych i ław kominiarskich na górnej połaci dachu. Remont kominów ponad dachem poprzez uzupełnienie ubytków (fugowanie) oraz obrobienie nakryw kominowych blachą płaską. Wymiana kratek wentylacyjnych z plastikowych na nowe metalowe oraz montaż kominków wentylacyjnych. Ocieplenie 5 szt. facjat od frontu oraz części boczne styropianem gr. 10cm do poziomu okapu i zaciągnięcie strukturą silikatowo-silikonową, dodatkowo ocieplenie przestrzeni w wypuszczonym dachu ( przestrzeń od podbitki dachowej do dachu ) wełną mineralną. Montaż podbitki okapowej z blachy stalowej powlekanej niskoprofilowej. Ponowny montaż ( zgodnie z zaleceniami producenta pokrycia dachowego ) nowo wykonanej instalacji odgromowej i podłączenie do pionowych uziomów wraz z dokonaniem pomiarów rezystancji, wymagany protokół z pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysiące złotych 00/100 zł. ) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wznoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych. 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poreczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ) Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A Oddział w Radomiu ul. Tadeusza Kościuszki 2 nr. rachunku: 86 1240 5703 1111 0010 8557 8574 Wadium wpłacone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. UWAGA: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem potwierdzającym spełnienie: brak podstaw wykluczenia zał. nr. 3 do SIWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zał. nr. 4 do SIWZ oferta powinna zawierać: zał. nr. 2 do SIWZ- ,, Formularz Oferta '' - do wypełnienia przez Wykonawców i złożenia u Zamawiającego. Zobowiązanie innego podmiotu zał. nr. 5 - do wypełnienia przez inne podmioty i załączenia do formularza oferty. Zał. nr. 7 - Oświadczenie Wykonawcy, czy wybór Jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Zał. nr. 8 – wzór oświadczenia przekazywanego Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcą i poddania przez Wykonawcę firm Podwykonawców o ile jest to wiadome.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach