Przetargi.pl
Utworzenie bazy przygotowania sprzętu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 442 413 , fax. 256 445 978
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
    ul. Czerwonego Krzyża 45
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 442 413, fax. 256 445 978
    REGON: 71158655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce-straz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie bazy przygotowania sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych w bazie przygotowania sprzętu do akcji ratowniczo- gaśniczych, wraz z utworzeniem warsztatu do obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych i odzieży specjalnej, zlokalizowanej w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach przy ul. Czerwonego Krzyża 45 - działka nr 31/2, obręb 146401_1.0037, jednostka ewid. Miasto Siedlce. Realizacja inwestycji polega na adaptacji części istniejącego budynku przez przystosowanie pomieszczeń, przebudowę instalacji oraz zapewnienie odpowiednich elementów wyposażenia w bazie przygotowania sprzętu, obejmującej: • pomieszczenie przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO); • pomieszczenie administracyjno- biurowe do obsługi warsztatu; • pomieszczenia sprężarkowni i napełniania butli; • pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO); • pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków; • pomieszczenia szatni do przechowywania umundurowania osobistego strażaków; • korytarz i klatka schodowa. Realizacja inwestycji polega na adaptacji części budynku, polegającej na przystosowaniu istniejących pomieszczeń poprzez: 1) pomieszczenie przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO), do którego będzie wjeżdżać samochód ze sprzętem (aparatami ochrony dróg oddechowych, ubraniami gazoszczelnymi, ubraniami specjalnymi, maskami itp.), który w pierwszej kolejności zostanie wyładowany i poddany wstępnemu oczyszczeniu, a następnie umieszczony na wózkach lub ułożony regałach. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: • remont posadzki (ok. 200m²): o rozebranie istniejącej posadzki z płytek na zaprawie cementowej; o zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • adaptacja istniejącego kanału warsztatowego (ok. 60m²): o demontaż okładzin; o uszczelnienie kanału warsztatowego; o montaż kratek ściekowych i instalacji kanalizacyjnej; o wykonanie nowych okładzin; o przykrycie kanału kratą przemysłową o pow. ok. 14 m²; • remont ścian około 430 m²; : o rozebranie okładziny ściennej, skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych (ok. 74 m²); o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; • przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż kratek ściekowych i separatora; • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; • wykonanie instalacji sprężonego powietrza; • likwidacja jednego z istniejących kanałów; 2) pomieszczenie administracyjno- biurowe do obsługi warsztatu, służące do gromadzenia dokumentacji technicznej i przeglądowej naprawianego sprzętu oraz jako miejsce pracy, w którym będzie znajdował się komputer do zarządzania systemem informatycznym warsztatu z usługami obejmującymi: zarządzanie usterkami sprzętu i harmonogramem oczyszczania i dezynfekcji warsztatowej, monitorowanie konserwacji i naprawy sprzętu, konserwacje serwisowe i testowe. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia obejmuje: • remont posadzki (ok. 15 m²): o rozebranie istniejącej posadzki z płytek na zaprawie cementowej; o zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • remont ścian (ok. 67 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; • wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 15 m²); 3) pomieszczenia sprężarkowni oraz magazyn sprężonego powietrza i zapasowych butli, w których zostaną zainstalowane kompresor i bank powietrza do napełniania butli aparatów ochrony dróg oddechowych (ODO). Przystosowanie istniejącego pomieszczenia obejmuje: • remont posadzki (ok. 20 m²): o rozebranie cokołów, zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • remont ścian i sufitu (ok. 112 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów (ok. 112 m²); o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian (ok. 92 m²); o dwukrotne malowanie ścian (ok. 92 m²); o gipsowanie, dwukrotne malowanie sufitu (ok. 20 m²); • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; • wykonanie instalacji sprężonego powietrza; 4) pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO), obejmujące stanowiska czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji, stanowisko suszenia, badania sprzętu, na którym będzie znajdowało się urządzenie diagnostyczno- pomiarowe do sprawdzania i diagnostyki ubrań gazoszczelnych, aparatów powietrznych oraz masek aparatów powietrznych, a także drobne naprawy, pakowanie i wydawanie sprzętu. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: • remont posadzki (ok. 50 m²): o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • wykucie dwóch otworów, ułożenie nadproży prefabrykowanych i montaż drzwi; • remont ścian (ok. 122 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; • wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 50 m²); • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zakup i montaż lamp kasetonowych (6szt.); • wykonanie instalacji sprężonego powietrza; 5) pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: • remont posadzki (ok. 50 m²): o skucie istniejącej posadzki cementowej; o usunięcie istniejącego kanału warsztatowego; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • zamurowanie jednego otworu drzwiowego; • remont ścian (ok. 122 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, likwidacja starej rozdzielni elektrycznej; • wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; • wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 50 m²); 6) pomieszczenia szatni do przechowywania umundurowania osobistego strażaków, służące do przechowywania umundurowania osobistego strażaków. • remont posadzki (ok. 70 m²): o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • wykonanie ściany działowej z płyt kartonowo- gipsowych (ok. 15 m²); • wykonanie wiatrołapu, montaż drzwi; • remont ścian i sufitu (ok. 250 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów ; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian (ok. 180 m²); o dwukrotne malowanie ścian szatni i wiatrołapu (ok. 195 m²); • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; • wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 70 m²); 7) korytarz i klatka schodowa, zapewniające komunikację wewnętrzną. W celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy warsztatu obsługi sprzętu konieczny jest remont tych pomieszczeń wraz z wymianą stolarki drzwiowej, obejmujący: • remont posadzki (ok. 35 m²): o rozebranie istniejącej posadzki; o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; • remont schodów- 26 stopni i dwa spoczniki: o skucie okładzin, usunięcie istniejącej poręczy; o wyrównanie i gruntowanie podkładów betonowych; o wykonanie okładzin i cokolików z płytek terakotowych; o montaż poręczy; • remont ścian (ok. 250 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; • wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 19 m²) • przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, dostosowanie instalacji do potrzeb bazy przygotowania sprzętu- rozdzielnia elektryczna; • wykonanie instalacji sprężonego powietrza; • wymiana drzwi- 3szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie wykonawcy DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA . , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Wykaz robót budowlanych, załącznik nr 5 do SIWZ, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, załącznik nr 7 do SIWZ. 6. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach