Przetargi.pl
Remont pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 71158668500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.garwolin-starostwo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dotyczy części budynku hotelowego, który położony jest w miejscowości Miętne przy ul. Głównej 45. Część budynku, w którym znajdować się będzie Środowiskowy Dom Samopomocy leży na nieruchomości gruntowej nr 1067/2, o powierzchni 0,4334 ha. Obiekt usytuowany jest rzy granicy działki, od strony zachodniej. Budynek, w którym będzie funkcjonował ŚDS posiada 3 kondygnacje. Pomieszczenia przeznaczone na ŚDS znajdują się w odrębnym skrzydle na parterze, z wejściem przeznaczonym tylko dla tego lokalu. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, który wymaga remontu. Przedmiotem prac jest wykonanie remontu jednego ze skrzydeł budynku hotelowego. Remontowi podlega część parterowa budynku. Prace remontowe polegają na pracach rozbiórkowych, wymianie posadzek, wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz na pracach murowych i wykończeniowych. Zakres prac: • rozebranie części ścianek działowych, • skucie istniejącej okładziny z płytek ceramicznych, • wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, • wymianę drzwi wejściowych do budynku, • wymiana stolarki okiennej, • częściowe skucie istniejących schodów zewnętrznych z wykonaniem nowych stopni schodowych, • skucie i wykonanie nowej okładziny na pochylni dla osób niepełnosprawnych, • wymianę balustrad na schodach, • wymianę podłóg, • wykonanie nowych podkładów, posadzek i podłóg na parterze budynku, • wykonanie gładzi gipsowych, • wykonanie nowych ścianek działowych, • licowanie ścian płytkami ceramicznymi, • przebudowę instalacji wod-kan, • wymianę części grzejników na grzejniki z elementów aluminiowych, • przeróbkę instalacji elektrycznej z wymianą opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi dokumentacja techniczna i przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r, poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do 23.09.2020r do godz. 10.30. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKOBP Oddział 1 w Siedlcach Nr 47 1020 4476 0000 8402 0022 3230 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – „Przetarg nieograniczony – „Remont pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Miętnem.”. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Mazowiecka 26, Garwolin w kancelarii, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9. Jeżeli wystąpią okoliczności opisane w art. 46 ust. 4a. i 5. pkt. od 1) do 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wówczas wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa ust.1 pkt 1 oraz ust.1 pkt 2 niniejszego rozdziału SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy – uproszczony. 5) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach