Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
17 Stycznia 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
REGON: 13037770600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 1 im. gen. Józefa Bema w Ciechanowie - w ramach programu „Mazowiecki Instrument Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2020”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na przebudowie boiska znajdującego się na terenie Zespołu Szkół nr 1 im. gen. Józefa Bema w Ciechanowie w ramach programu „Mazowiecki Instrument Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2020”. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres do wykonania: Zakres robót projektowych i budowlanych: a) Wykonanie dokumentacji technicznej boiska sportowego wraz z szczegółowym opisem urządzeń sportowych i technologii wykonania robót. b) Uzgodnienie opracowanej dokumentacji technicznej z Zamawiającym. c) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji dotyczących dokumentacji technicznej. d) Dokonanie zgłoszenia robót budowlanych. e) Demontaż istniejących urządzeń sportowych w postaci bramek, koszy, piłkochwytów. f) Przygotowanie podłoża gruntowego i wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, a następnie wykonanie nawierzchni boiska sportowego o wymiarach 24 m x 44 m (powierzchnia 1044 m2) wg opisu zamieszczonego w dalszej części PFU. g) Dostawa i montaż atestowanych urządzeń sportowych w postaci: Bramki do piłki ręcznej z siatkami – 2 szt Zestaw do koszykówki – 4 szt Piłkochwyty zabezpieczające przestrzeń boiska z 3 stron boiska ( 2 krótkie, 1 dłuższa) Ławki boiskowe - 4 szt. h) Oznakowanie poziome nawierzchni boiska wielofunkcyjnego. i) Zagospodarowanie terenu wokół boiska poprzez rekultywację gleby z nawiezieniem niezbędnej ilości humusu i założeniem trawnika. j) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, oraz przeprowadzenie odbiorów końcowych Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dodatkowo zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru- Załącznik nr 1 do SIWZ., 2.Dowód wniesienia wadium, 3. Informacja o podwykonawcach -Załącznik nr 4. 4.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 4. 5. Tabela elementów scalonych -Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”
Dodano: 2024-05-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
Dodano: 2024-05-16 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-05-16 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-05-16 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-05-16 - Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-15 - Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-15 - ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin”
Dodano: 2024-05-15 - OKRL Kraków - Remont dachu
Dodano: 2024-05-15