Przetargi.pl
„Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26-930 Garbatka-Letnisko, Skrzyńskich 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486210194 , fax. 486210054
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    Skrzyńskich 1
    26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 486210194, fax. 486210054
    REGON: 670223623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadanie pn.:„Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie”.1) Etap I – Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej w szczególności obejmuje:- projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń;- charakterystykę energetyczną budynku;- świadectwo energetyczne;- uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń; w imieniu zamawiającego, - przedmiar robót;- kosztorys ofertowy- instrukcje obsługi i eksploatacji, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.- dokumentacji powykonawczej2) Etap II - wykonanie robót budowlanych polegających zmianie sposobu użytkowania i przebudowy budynku filialnej szkoły w Bogucinie w celu utworzenia żłobka zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową.Zakres prac obejmuje:a) prace rozbiórkowe, - powiększenie otworów drzwiowych oraz przejść na drodze ewakuacyjnej - demontaż drzwi wewnętrznych - rozbiórka schodów wewnętrznych – żelbetowe, wylewane / w dobudówce/ - demontaż wykładziny PCV z korytarza w części dobudowanej - skucie posadzki z gresu / pokój socjalny, WC / - skucie glazury na ścianach – część dobudowana pom. Socjalne i wc b) prace budowlane,- budowa ścianek wewnętrznych szkieletowych, obudowa z płyt g-k . W pomieszczeniach sanitarnych płyta wodoodporna- budowa ściany oddzielenia pożarowego schodów wewnętrznych prowadzących na piętro wraz z montażem drzwi o wymaganej odporności pożarowej. - montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych- ułożenie nowej posadzki z wykładziny Tarket w pomieszczeniach łazienek , zmywalni, rozdzielni posiłków, /stara część budynku bez sal zabaw dla dzieci jadalni i szatni/-budowa – nowych schodów wewnętrznych wylewanych , żelbetowych wraz z wykonaniem nowej okładziny z Tarketu / część dobudowana/.-Posadzki w dobudówkach:Wykonanie wylewek samopoziomujących. / różnica poziomów między posadzką z lastryka i płytek gresowych /.Wykonanie nowej posadzki z tarketu w ciągu komunikacyjnym . -wykonanie posadzki z gresu w pom. Socjalnym, w projektowanym WC personelu. -wykonanie tynków pom. Socjalnego- po skuciu glazury ze ścian.-ułożenie glazury-w projektowanym WC personelu . -Malowanie wewnątrz ścian i sufitów . W części dobudowanej należy usunąć stare powłoki malarskie, lamperie.-Wykonać gładzie na ścianach. Malowanie farbami ceramicznymi.W części najstarszej / II kondygnacyjnej/ malowanie powyżej 100cm od posadzki / na ścianach istnieją lamperie – panel z deski /-Pomieszczenie zmywalni i rozdzielni posiłków – ściany malowane farbami odpornymi na szorowanie i środki dezynfekcyjne. -Wymiana wyposażenia sanitariatów .-Tynkowanie bruzd po wymianie instalacji elektryczneDla obiektu należy wykonać prace towarzyszące niezbędne do realizacji podstawowego zakresu prac.Informacje dotyczące podstawowych parametrów budynku zostały zawarte w rozdziale nr 1.2. ROBOTY INSTALACYJNE:Budowa – podłączenie instalacji wodno-kanalizacyjnych do projektowanych urządzeń sanitarnych, zlewu i umywalek w zapleczu kuchennym.Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz głównego wyłącznika p.poż. Wykonanie instalacji wentylacji ze wspomaganiem ROBOTY NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU:Wykonanie placu zabaw dla dzieci wraz z ułożeniem bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia.Wymiana nawierzchni na boisku. WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA:Wyposażenie pomieszczeń w meble, stoliki, krzesełka, szafki, leżaki, biurka, fotele biurowe, szafy.Wyposażenie żłobka w pomoce do prowadzenia zajęć wychowawczych i edukacyjnych.c) zagospodarowanie terenu tj: dojazd do żłobka z kostki brukowej, opaskę wokół budynku, wymiana ogrodzenia od drogi powiatowej, utworzenie miejsc postojowych z wyodrębnionym miejscem dla osób z niepełnosprawnością, zasianie trawy,- dokumentacji powykonawczejPrace budowlane i instalacyjne będą prowadzone w użytkowanym budynku. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia budynku z użytkowania dlatego też wykonawca powinien zaplanować i zorganizować swoje prace w taki sposób, aby były one możliwie najmniej uciążliwe dla użytkownika.Zakres robót określony w pkt 1-2 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy Zwoleń O/Garbatka67 91570002 0040 0400 0257 0019Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającegobędzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środkówpieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminuskładania ofert).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tychformach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego - oznaczenie sprawy: RIB.IZP.271.1.14.2024 „Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia wBogucinie”.5. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form,o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłościzabezpieczenia oferty kwotą wadium.6. Zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego wformie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lubporęczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących pojego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innychdokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, cospowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,którego oferta została wybrana.7. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i napierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającegokwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach,o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,8. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie sporydotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskimprzez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art.97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz ztłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośniegwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedzibyzamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:a) że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej:- jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę budynku użyteczności publicznej,- wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlanej polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł. brutto.b) dysponuje;− przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;− przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;− przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach