Przetargi.pl
MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH POLIURETANOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ HALI PNEUMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 IM. MELCHIORA WAŃKOWICZA W BŁONIU

Powiat Warszawski Zachodni ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 129/133
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 337 212 , fax. 227 337 212
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Warszawski Zachodni
    ul. Poznańska 129/133
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 337 212, fax. 227 337 212
    REGON: 13272116000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH POLIURETANOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ HALI PNEUMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 IM. MELCHIORA WAŃKOWICZA W BŁONIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, modernizacji zespołu boisk sportowych poliuretanowych wraz z budową hali pneumatycznej w Zespole Szkół nr 1 im. Melchiora Wańkowicza w Błoniu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje prace modernizacyjne zespołu boisk sportowych, wykonaniem dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót oraz budową hali pneumatycznej na terenie Zespołu Szkół nr 1 im. Melchiora Wańkowicza, przy ul. Łąki 2 w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie zostało podzielone na następujące etapy: 2.1 Etap I obejmuje Modernizację zespołu boisk sportowych poliuretanowych obejmujące: I. naprawę i uzupełnienie pęknięć w istniejącej nawierzchni- naprawa powinna obejmować wycięcie fragmentu uszkodzonej nawierzchni, ewentualne uzupełnienie podbudowy i wykonanie łaty naprawczej. Inwentaryzacja pęknięć stanowi załącznik nr 1. II. wycinka drzew – 4 szt. świerków srebrnych o średnicach pni mierzonej na wysokości 130 cm: dwupienne 100 i 90cm, 106 cm, 114 cm, 111cm, w przypadku uszkodzenia opornika betonowego należy go wymienić, III. usunięcie korzeni drzew w tym również kolidujące z nawierzchnią wraz z uzupełnieniem wszystkich warstw podbudowy w miejscach, w których usunięte zostały korzenie drzew, IV. usunięcie tulei do montażu słupków do siatki do gry w tenisa (4 szt.) wraz z uzupełnieniem warstw podłoża, V. montaż tulei do montażu słupków do siatki do gry w siatkówkę (2 szt.) z deklami maskującymi, ponowny montaż tulei do słupka do siatki do piłki ręcznej, VI. demontaż piłkochwytu dł ok. 30 m wraz z fundamentami pomiędzy boiskami, VII. montaż piłkochwytu dł. ok 30 m pomiędzy boiskami, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, siatka ochraniająca z polipropylenu w kolorze zielonym, odporna na promieniowanie UV oraz wodoodporna, obszyta sznurem. Wysokość piłkochwytu min. 3,5 m, słupki muszą być demontowalne, VIII. usunięcie zabrudzeń organicznych (mchów, przerostów) wraz z myciem pod ciśnieniem całej powierzchni poliuretanowej (ok. 3150 m2), IX. zaimpregnowanie warstwy istniejącej z nawierzchni poliuretanowej; X. wykonanie nowego natrysku poliuretanowego w kolorze ceglastym na całej powierzchni boiska i bieżni (ok. 3150 m2), zastosowana nawierzchnia nie może mieć gorszych parametrów niż zastosowana nawierzchnia na boisku, XI. naniesienie kompletnego malowania linii boisk i bieżni metodą natrysku farbami poliuretanowymi zgodnie z obowiązującymi normami(koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, piłka nożna, bieżnie) po całkowitym związaniu mieszaniny, zakłada się przeniesienie boiska do siatkówki w miejsce jednego z likwidowanych boisk do tenisa. XII. wymiana deski do wyskoku przy skoczni w dal o wymiarach dł. 122 cm, szer. 30 cm, wys. 2 cm, XIII. oczyszczenie i przełożenie kostki brukowej przy ławkach w rejonie boiska o łącznej powierzchni ok 16,2 m2 , XIV. utwardzenie fragmentu nawierzchni za wydłużonym odcinkiem bieżni o powierzchni ok 29 m2, XV. dostawa i montaż wiaty rowerowej wyposażonej w stojaki rowerowe na 24 miejsca, XVI. dostawa i montaż dwurzędowych trybun (min. 48 miejsc siedzących), wykonana z profili stalowych zabezpieczonych cynkowaniem ogniowym, siedziska plastikowe z wysokim oparciem, XVII. oczyszczenie piaskownicy do skoków w dal z roślinności i ewentualne uzupełnienie piasku. UWAGA Na terenie boiska do siatkówki znajdują się materace do skoku wzwyż i do skoku o tyczce. Zakres prac obejmuje również odnowienie i oczyszczenie nawierzchni pod materacami wraz z ewentualną naprawą nawierzchni oraz z ich demontażem i ponownym montażem. 2.2 Etap 2 budowa hali pneumatycznej obejmująca: I. wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym, dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129); II. uzyskanie uzgodnień i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót oraz zawiadomienie właściwego organu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych (w przypadku takiej konieczności); III. wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie: a. montażu kotew ziemnych kotwiących powłokę pneumatyczną, b. montażu powłoki pneumatycznej przykrywającej istniejące boisko o wymiarach 80x44 m, nie dopuszcza się stosowania oplotu lin stalowych, minimalna wewnętrzna wysokość hali 9 m, wymagane jest uzyskanie min. wysokości hali w niewielkiej odległości od boku hali budynku – odl.1-2 m, c. budowa kontenera technicznego w lekkiej obudowie z urządzeniami nadmuchu- kontener powinien być ogrodzony w przypadku lokalizacji na sąsiadującej działce. W kontenerze należy przewidzieć przestrzeń magazynową na przechowywanie powłoki po demontażu, d. budowa instalacji wewnętrznych: system nadmuchowo-grzewczy zapewniający statykę budowli oraz awaryjny automatyczny system nadmuchowy, oświetlenie wewnętrzne boiska oprawy LED mocowane do powłoki, oświetlenie kontenerów, e. wykonania instalacji elektrycznej wewnętrznej tj. oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego hali za pomocą niezależnego agregatu prądotwórczego zlokalizowanego wewnątrz kontenera technicznego, gniazd wtykowych 230V, zasilanie urządzeń grzewczych, oraz zasilanie kontenera technicznego, IV. zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji; V. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób i badań; VI. skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy (w przypadku takiej konieczności), VII. wszystkie pozostałe prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym również przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie rozstawiania i składania namiotu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr rachunku 96 1240 6973 1111 0010 8703 3903 5. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego (nr IZA.272.1.9.2020). W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 3 pkt 2-5 musi być w oryginale załączone do oferty Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi uwzględniać termin związania ofertą. 9. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją Wykonawcy; 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych określonych przez zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym dotyczące modernizacji boiska: a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczną ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub inny dokument równoważny wydany przez instytucję uprawnioną do badań i certyfikowania wyrobów, b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub inny dokument równoważny na oferowaną nawierzchnię, d) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych określonych przez zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym dotyczące hali pneumatycznej: a) raporty badań lub karty techniczne lub deklaracje potwierdzone przez producenta dla oferowanych powłok/membran potwierdzających wytrzymałość na rozciąganie, rozerwanie dla powłoki wewnętrznej, zewnętrznej oraz materiału do elementów mocowania konstrukcji hali, b) opis sposobu łączenia membran wraz z raportami badań lub kartami technicznymi lub deklaracjami potwierdzonymi przez producenta dla łączeń oferowanych powłok/membran potwierdzających wytrzymałość na rozciąganie i rozerwanie, c) sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowane powłoki/membrany wewnętrzne i zewnętrzne spełniają wymagania normy PN-EN 13501-1 dla klasy B-s2-d0 jako materiał trudno zapalny, d) autoryzacja producenta powłok/membran, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem min. 5-letniej gwarancji udzielonej przez producenta na te powłoki/membrany, e) próbki oferowanego materiału przeznaczonego na membrany wewnętrzne i zewnętrzne wraz z etykietą producenta (próbka o min. wymiarach 10 cm x 15 cm). 4) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach