Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu i okładzin ścian zewnętrznych, zamontowanie wkładu kominowego z przemurowaniem kominów, zainstalowanie siłowników elektrycznych okien uchylnych w obiektach oświatowych

Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Jesionowa 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 23 673 72 72 , fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie
    ul. Jesionowa 27 27
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 0 23 673 72 72, fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
    REGON: 13021458800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu i okładzin ścian zewnętrznych, zamontowanie wkładu kominowego z przemurowaniem kominów, zainstalowanie siłowników elektrycznych okien uchylnych w obiektach oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I - Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z deskowaniem i okładzin ścian zewnętrznych z płyt azbestowo-cementowych i desek obiektu parterowego Miejskiego Przedszkola nr 4 w Ciechanowie przy ul. Sierakowskiego 21
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymagania i warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp na podstawie składanych oświadczeń potwierdzających ich spełnianie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy. 2. Gormularze cenowe. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikato z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego odzdziału ZUS lub KRUS o stanie uiszczania podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj: 1/Odpis aktualnych uprawnień w zakresie instalacji elektrycznych uprawniające do wykonywania dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych - dot. zadania nr I i III 2/Odpis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień w zakresie usuwania i utylizacji wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r - dot. zadania nr I 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwiierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach