Przetargi.pl
Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie który należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ST-1 i ST-2, stanowiącej Rozdział IV SIWZ w zakresie objętym w przedmiarach, które stanowią Rozdział V SIWZ, 2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty: 2.1. roboty w branży budowlanej 2.1.1. rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich kominów, attyk, wywietrzników, wyłazów dachowych i klap dymowych, 2.1.2. naprawa tynków cementowo-wapiennych na kominach wentylacyjnych, 2.1.3. wymiana czapy betonowej na kominie K09, 2.1.4. naprawa uszkodzeń czapek kominowych betonowych na dachu górnym, 2.1.5. wymiana wpustów dachowych na PCV z kołnierzem bitumicznym, z zastosowaniem złączki przejściowej w celu połączenia wpustu z rurą żeliwną, 2.1.6. wymiana wywietrzaków wentylacyjnych blaszanych, 2.1.7. izolacje przeciwwodne czapek kominowych przy użyciu cementowej zaprawy uszczelniającej, 2.1.8. gruntowanie powierzchni dachu emulsją kontaktową i wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy wodo- i mrozoodpornej gr. 5mm, 2.1.9. zerwanie warstwy szlichty cementowej w korytach dachowych i wykonanie nowej wylewki z wyprofilowaniem spadków, 2.1.10. pokrycie dachu dwuwarstwowo papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny poliestrowej po uprzednim zagruntowaniu podłoża asfaltowym preparatem gruntującym kauczukiem SBS- papa wierzchniego krycia gr.5.6 mm, papa podkładowa gr 4.7mm, 2.1.11. wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr. 0.6 mm murków ogniowych-wierzchy, 2.1.12.montaż klinów trójkątnych 10x10cm styropianowych laminowanych papą w wewnętrznych krawędziach utworzonych przez połać dachu i ścianę attykową - kominy i podstawy wyłazów dachowych i klap dymowych, 2.1.13. wykonanie obróbek wewnętrznego lica attyk , wyłazów i klap dymowych papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny poliestrowej, wykonanie obróbki kominów z papy termozgrzewalnej zakończonej obróbką blacharską wraz z uszczelnieniem styków masą trwale plastyczną, 2.1.15. malowanie wywiewek i rur blaszanych oraz kominów wentylacyjnych, 2.1.16. wymiana 2szt klap na dachu górnym, naprawa pozostałych trzech sztuk z pokryciem blachą ocynkowaną, 2.1.17. montaż drabiny wyłazowej na dach wyższy z blachy ocynkowanej z koszem ochronnym i podestem nad attyką, 2.1.18. montaż daszków zabezpieczających, 2.1.19. wywóz gruzu i elementów blaszanych na zwałkę wraz z utylizacją papy z rozbiórki 2.2.Roboty w branży elektrycznej polegające na: 2.2.1. wykonaniu demontażu istniejących elementów dachowych i na ścianach budynku instalacji odgromowej, 2.2.2. po zakończeniu robót pokrycia dachowego i obróbek blacharskich: 2.2.2.1.montaż w wyznaczonych miejscach wsporników naciągowych i przelotowych na attyce mocujących zwód poziomy i na ścianach budynku przewód odprowadzający, 2.2.2.2.zamocować w uchwytach zwód poziomy z przewodu okrągłego Fe/Zn fi 8mm i połączyć w wyznaczonych punktach do 7-miu przewodów odprowadzających do uziemienia, 2.2.2.3. na najwyższych elementach na dachu jak kominy, zamocować i połączyć trwale poprzez typowe złączki instancji odgromowych zwody pionowe w postaci masztów odgromowych oraz z pręta fi Fe/Zn 18mm lub przewodu Fe/Zn fi 8mm, 2.2.2.4.wymieniana 7 odcinków przewodów odprowadzających mocowanych do ścian budynku i pomiędzy wyższą i obniżona częścią dachu na przewód Fe/Zn fi 8mm mocowanych w uchwytach ściennych. 2.2.2.5. wykonać uziomy prętowe pogrążane w gruncie w pobliżu przewodów odprowadzających w przypadku negatywnego wyniku rezystancji istniejącego uziemienia dla każdego z 7 punktów przewodów odprowadzających. 2.2.3.Wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji odgromowej wraz z opracowaniem metryczki urządzenia odgromowego na obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Służewiec w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót - stanowiące Rozdział V SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ST-1 i ST-2 - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1.przedmiarami robót określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm , aprobat technicznych,, certyfikatów zgodności, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.5.1.1. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;, 6.5.1.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, 6.5.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 6.5.1.4. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 7.5.1.5. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom, 6.5.1.6. w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 6 istotnych postanowień umowy, 6.5.1.7.zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy, 6.5.1.8. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu Umowy, 6.5.1.9. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 6.5.1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 7. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych, z wyłączeniem materiałów, wskazanych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 lipca 1998 w sprawie określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV SIWZ oraz przedmiarach robót - stanowiących Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1.prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 250.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia . 9.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 9.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 9.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 9.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 9.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie budowlanym oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zastosowane materiały, na czas min. 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 60 miesięcy - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik 4 do SIWZ. 11. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej dla robót budowlanych i elektrycznych Rbrutto? nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2016 r. tj. dla robót budowlanych Rbrutto?= 30,14 zł., dla robót elektrycznych Rbrutto?= 28,45 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2016 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp = 61,00 %, dla robót elektrycznych Kp= 59,60 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) dla robót budowlanych i elektrycznych nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2016 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz =5,40 %, dla robót elektrycznych Wkz =4,70 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) dla robót budowlanych i elektrycznych nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2016 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 8,90 %, dla robót elektrycznych Z = 9,00 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót (Rozdział IV SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym przedmiarami robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. 16.Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach