Przetargi.pl
Remont budynku strażnicy OSP Kochanówce

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek 36/40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 048 3786134
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek 36/40 36/40
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 048 3786134
    REGON: 00054289900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sienno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku strażnicy OSP Kochanówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących wymianę pokrycia dachu, wykonanie instalacji piorunochronnej, remont klatki schodowej i utwardzenie terenu przed budynkiem strażnicy OSP w Kochanówce. Budynek konstrukcji tradycyjnej z cegły wapienno-piaskowej na zaprawie cementowo-wapiennej. Powierzchnia netto budynku - 506,83m2, powierzchnia zabudowy 196,14m2, kubatura 1378,61 m3. Zakres prac obejmuje w szczególności elementy: 1. Wymiana pokrycia dachu: rozbiórka istniejącego pokrycia z deskowaniem, uzupełnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu, zabezpieczenie środkiem impregnującym grzybobójczym i ogniochronnym, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, ułożenie kontrłat i łat, pokrycie dachu blachą trapezową, wykonanie obróbek blacharskich dachu i kominów, wymiana włazu dachowego, wykonanie konstrukcji pod syrenę alarmową, montaż ław i stopni kominiarskich, remont kominów. 2. Remont klatki schodowej: wykonanie posadzek z płytek gres z cokolikami na schodach, spoczniku i pomieszczeniu pomocniczym, wykonanie balustrady i pochwytu na schodach zgodnie z projektem. 3. Utwardzenie terenu zewnętrznego: teren przed budynkiem utwardzić kostką betonową gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. 4. Instalacja piorunochronna: wykonać uziom otokowy w gruncie, zwody pionowe, iglice odgromowe kominów i syreny alarmowej, zwody pionowe połączyć z uziomem otokowym. 5. Wykonanie prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) likwidacja placu budowy, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) wykonanie kosztorysu powykonawczego, protokołu badania sprawności instalacji odgromowej oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: - Projekt budowlany; - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych; - Przedmiar robót. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, SSTWiOR oraz przedmiarem robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: - Projekt budowlany; - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych; - Przedmiar robót - 49 pozycji; Jeśli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Tarmin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sienno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach