Przetargi.pl
1.REMONT DACHU, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 229 W ZEGRZU. 2.REMONT III PIĘTRA SKRZYDŁA D I E W BUDYNKU NR 4 W ZEGRZU.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.REMONT DACHU, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 229 W ZEGRZU. 2.REMONT III PIĘTRA SKRZYDŁA D I E W BUDYNKU NR 4 W ZEGRZU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1)remont dachu, instalacji elektrycznej, wymiana wrót garażowych w budynku nr 229 w Zegrzu. 2)remont III piętra skrzydła D i E w budynku nr 4 w Zegrzu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót dla części nr 1 - zał. nr 2 do umowy, dla części nr 2 - zał. nr 2a do umowy b)przedmiar robót- ślepy kosztorys dla części nr 1 - zał. nr 11 do SIWZ dla części nr 2 - zał. nr 11a do SIWZ c)zestawienie materiałów do ślepego kosztorysu dla części nr 1 - zał. nr 12 do SIWZ dla części nr 2 - zał. nr 12a do SIWZ d)rysunki dla części nr 1 - zał. nr 13 do SIWZ dla części nr 1 - zał. nr 13a do SIWZ 3.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy (dla części nr 1 i nr 2), stanowiący - zał. nr 10 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie (tel.48 261 883 405) z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) w Zegrzu, codziennie w godz. 800-1500 od poniedziałku do czwartku, w godz. 800-1200 w piątek. 6.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części nr 1 - 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych). dla części nr 2 - 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania roboty budowlanej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach