Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg
- Adres: 62-110 Damasławek, Rynek 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2613611 , fax. 067 2613627
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
Rynek 8 8
62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
tel. 067 2613611, fax. 067 2613627
REGON: 00053316200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego z częściową wymianą elementów konstrukcji dachowej na budynku gminnym w Kopaninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych z częściową wymianą elementów konstrukcji dachowej na budynku gminnym położonym w Kopaninie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze, b)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do udzielenia zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), c)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), d)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, e)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)Wykaz minimum trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie, g)Kosztorys ofertowy sporządzony wg. załącznika nr 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce
Dodano: 2016-07-01 - Wymiana pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Przemysłowej 13-14, Sienkiewicza 1, Średniej 22, Al. Jana Pawła II 15 w Lesznie
Dodano: 2016-06-22 - Remont fragmentu dachu budynku Zespołu Szkół im. H. Cegielskiego w Rogoźnie, wpisanego do rejestru zabytków
Dodano: 2016-06-09 - Remont dachu Szkoły Podstawowej nr 6 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa dachu budynku Zespołu Szkół Społecznych w Grzybowie
Dodano: 2016-05-11 - Termomodernizacja dachów na budynkach mieszkalnych wchodzących w skład Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońska 8;Zadanie nr 2: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Daszyńskiego 20
Dodano: 2015-08-31 - Roboty budowlane (kod CPV 45000000-7) polegające na wymianie pokrycia dachowego (kod CPV 45260000-7), opierzeń, obicia kafrów, okien i wyłazów dachowych (kod CPV 45421132-8), instalacji odgromowej (kod CPV 45312311-0), przemurowaniu kominów od poziomu dachu (kod CPV 45262522-6), w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Czerniejewo Znak sprawy: KZ.270.8.2015
Dodano: 2015-07-14 - Remont dachu świetlicy wiejskiej w Jurkowie
Dodano: 2015-05-07