Stowarzyszenie "Rodzina Kolpinga" ogłasza przetarg
- Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. Leśna 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 8
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie "Rodzina Kolpinga"
ul. Leśna 8 8
47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
tel. 8
REGON: 53108082900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolping.kolonowskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem więźby dachowej w drewnianym budynku zabytkowym w Kolonowskiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem więźby dachowej w drewnianym budynku zabytkowym w Kolonowskiem. Zakres robót obejmuje miedzy innymi: Wymiana części elementów drewnianej konstrukcji dachu: Wymiana łacenia dachu Wymiana pokrycia dachu gontami Uzupełnienie wyposażenia dachów Szczegółowy zakres robót zawierają dołączone do SIWZ projekt, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna należytego wykonania i odbioru robót . Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia części materiałów, jako materiał własny inwestora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Warunek 1. - Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek 2. - Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek 3. - Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek 4. - Gwarancja Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 2 zamówienia 4. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Projekt umowy - Zaakceptowany projekt umowy 6. Kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolping.kolonowskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27