Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego wraz z akcesoriami na budynku CPOW PARKOWA przy ul. Parkowej na działce nr 442 obr 12

Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Parkowa" ogłasza przetarg

  • Adres: 30-538 Kraków, ul. Parkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 656 09 94 , fax. 12 656 09 94
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Parkowa"
    ul. Parkowa 12 12
    30-538 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 656 09 94, fax. 12 656 09 94
    REGON: 00071942900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkowa12.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: piecza zastępcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego wraz z akcesoriami na budynku CPOW PARKOWA przy ul. Parkowej na działce nr 442 obr 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachowego wraz z akcesoriami na budynku CPOW PARKOWA przy ul. Parkowej na działce nr 442 obr 12 Zakres robót Rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z gontu bitumicznego wraz z papą podkładkową Rozbiórka elementów obróbek blacharskich :okapów lukarn, wiatrownic Rozbiórka rynien i rur spustowych Demontaż okien połaciowych, wyłazów na dach przeszklonych i pełnych Demontaż okien w lukarnach od ogrodu Demontaż kominków wentylacyjnych Demontaż instalacji odgromowej(bez otoku) Demontaże uszkodzonych i przegnitych fragmentów deskowania dachu wraz z deskami okapowymi oraz wiatrownicami Wywóz gruzu Wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu określonych po dokonaniu rozbiórki pokrycia Wymiana uszkodzonych elementów istniejącego deskowania Wymiana desek okapowych i wiatrownic Położenie foli dachowej paroprzepuszczalnej na deskowanie Wykonanie kontrłat oraz łat połaci dachu pod dachówkę karpiówkę Wykonanie nowego pokrycia z dachówki karpiówki wraz z akcesoriami Wykonanie wszystkich obróbek blacharskich dachu oraz lukarn Wykonanie systemu odwodnienia dachu rynny rury spustowe wraz z akcesoriami Wymiana okien połaciowych Wymiana wyłazów na dach Montaż barier przeciwśniegowych Montaż ław kominiarskich Wymiana okien w lukarnach od ogrodu Wymiana okien w lukarnach od frontu Renowacja kominów z cegły klinkierowej: czyszczenie ,fugowanie ,wymiana uszkodzonych cegieł Remont instalacji odgromowej polegający na wymianie jej wszystkich elementów z wyłączeniem otoku wokół budynku-pozostaje istniejący Wykonanie dokumentacji powykonawczej obrazującej przebieg prac i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności , użytych materiałów Wykonanie opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych. Opracowywany zakres inwestycji należy realizować zgodnie z założeniami projektowymi przedstawionymi w opracowaniu pn Projekt wykonawczy remontu dachu , który uzyskał pozwolenie na realizację prac Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Pozwolenia nr 5/15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku z dnia 05 stycznia 2015. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1,2,3 do SIWZ, którego elementami są: a.Dokumentacja projektowa wykonawcza : b.Przedmiary robót c.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d.Decyzje administracyjne:Pozwolenie nr 5/15 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45111300-1 roboty rozbiórkowe; 45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobnych robót; 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej. 4.Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ są informacyjnym uzupełnieniem dokumentacji projektowej. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty, do zapoznania się z dokumentacją projektową oraz zapisami SIWZ. 5.Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia- musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na wartość zamówienia 6.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych, ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisami dla przedmiotu zamówienia według dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiarów robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z przepisami ,normami i sztuką budowlaną. b)Wykonawca zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego o wszystkich okolicznościach ujawnionych w trakcie robót budowlanych( a nie przewidzianych w uzgodnionym zakresie), mogących mieć wpływ na przyjęty zakres i termin realizacji, celem powiadomienia o powyższych okolicznościach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie c)Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą obrazująca przebieg prac i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności , użytych materiałów d)Wykonawca wykona opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych e)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. f)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. g)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. h)Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy na działce Zamawiającego. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę. i)Wykonawca zapewni na własny koszt zaplecze techniczne i sanitarne niezbędne dla realizacji inwestycji. j)Wykonawca zobowiązany jest:zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku, w którym prowadzone są roboty budowlane, prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż., zachować ład i porządek w obrębie wykonywanych prac budowlanych, odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, spełnić wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126), spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47, poz.401), Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409, z późn. zm.); k)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z treścią dokumentacji przetargowej, l)Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność; m)Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. n)Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jego wad, stwierdzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne i gwarancji jakości. o)Do obowiązków Wykonawcy należy: a)ochrona znajdującego się na terenie budowy mienia Zamawiającego przed działaniem osób trzecich, b)zapewnienie wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, c)wywóz i utylizację odpadów z terenu budowy, d)uzgadnianie ewentualnego zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu 6.Zamawiający zapewnia na swój koszt nadzór inspektora nadzoru, na podstawie odrębnie zawartej umowy. 7.Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: a)konieczność utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, b)uzgadnianie ewentualnego zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu. 8.Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a)ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409, z późn. zm.), b)ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r. (tekst jedn. Dz. U. 2014 poz. 883), c)Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny ponadto odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz w STWiORB Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. 9.Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 10.Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z umową, ofertą i dokumentacją projektowa, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. 12.Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi.Sposób wyliczenia wartości tych robót określa §18 pkt 3 wzoru umowy. 13.Warunki dodatkowe: a)Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w tym koszty segregacji , wywozu śmieci, koszty przyjęcia gruzu i innych odpadów na wysypisko, koszty badań. b)Prace prowadzone są w czynnym obiekcie c)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. d)Ofertę sporządza się w języku polskim łącznie z wymaganymi dokumentami, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane 60 miesięcy. Minimalny okres udzielonej gwarancji na wbudowane materiały 36 miesięcy Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z niewłaściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczeń w trakcie realizacji prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu teren uporządkowany. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, zatwierdzone przez Konserwatora, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Kwota wadium wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 13.08.2015r. godzina 14:00. 4.Wadium może być wnoszone w następujących formach:w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego 54 1240 4722 1111 0010 4797 1962 w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu 2/2015 -przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie, która powinna zostać opisana : wadium do przetargu 2/2015. 1.Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkowa12.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach