Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego oraz zagospodarowanie części poddasza w budynku Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich.

Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (74) 872 09 00 , fax. (74) 872 50 83
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
    ul. Niepodległości 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. (74) 872 09 00, fax. (74) 872 50 83
    REGON: 89071814200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego oraz zagospodarowanie części poddasza w budynku Szkoły Podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu na budynku głównym szkoły podstawowej w Ludwikowicach Kłodzkich i pozyskanie w wyniku modernizacji powierzchni użytkowej przeznaczonej na cele dydaktyczne w ramach zadania pn: (Poprawa dostępu do wysokiej jakości edukacji poprzez przebudowę dachu i modernizację bazy edukacyjnej w Szkole Podstawowej im św. Franciszka z Asyżu w Ludwikowicach Kłodzkich). Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działce stanowiącej własność gminy Nowa Ruda o nr 102/1 AM3 OBR 0009 Ludwikowice; w Ludwikowicach Kłodzkich ul. Wiejska 1. Wynikiem całości robót budowlanych będzie obiekt budowlany w zakresie inżynierii lądowej, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Zadanie realizowane z udziałem środków z Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).Zgodnie z pkt 1.8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.nowaruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach