Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym.

Szkoła Podstawowa Cienin Zaborny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, Cienin Zaborny 44
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 277 22 41 , fax. 0-63 274 36 76 wew. 44
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Cienin Zaborny
    Cienin Zaborny 44 44
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 277 22 41, fax. 0-63 274 36 76 wew. 44
    REGON: 00119210200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest ocieplenie stropodachu nad częścią dobudowaną szkoły i sali gimnastycznej z pokryciem połaci papą termozgrzewalną, wymiana pokrycia dachu na starym budynku szkoły podstawowej z dachówki karpiówki na blachę dachówkopodobną a w szczególności: roboty rozbiórkowe na dachu, oraz pokrycie dachu i roboty blacharskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wymianę pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, środki finansowe powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ najpóźniej w dniu 21.04.2009 r. do godz. 9.45 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone w art. 22 i 23 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania w trybie art. 24 Ustawy powinien wykazać następujące warunki: 2.1.Posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z art. 12, art.13 ust.1 pkt 2 oraz art. 14 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 , Dz.U.2006 r.Nr 156,poz. 1118 ). 2.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wymiany pokrycia dachu, to jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, z których każda odpowiadała swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot Zamówienia; 2.3.Wszystkie osoby które będą wykonywać Zamówienie nie powinny posiadać przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości, 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia powinni załączyć dokument pełnomocnictwa - dowód ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Wyżej wymieniony wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wyżej wymieniony wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 1.4.Ponadto Wykonawca powinien złożyć zaświadczenie lub inny dokument dotyczący osoby mającej kierować robotami budowlanymi stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 zm); 1.5.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach