Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego i remont budynku inwentarskiego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kaczkach Średnich

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2892360 , fax. 063 278-83-19
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2892360, fax. 063 278-83-19
    REGON: 31106106700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego i remont budynku inwentarskiego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kaczkach Średnich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3.1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego i remont budynku inwentarskiego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kaczkach Średnich. II.1.3.2) Opis techniczny robót budowlanych. Wykonanie robót budowlanych obejmuje wymianę pokrycia dachów w budynku obory i budynku technicznym przy oborze w Zespole Szkół Rolniczych w Kaczkach Średnich. II.1.3.2.1) Opis robót przygotowawczych. Przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót projektowanych należy: a) Wyłączyć całkowicie budynek z użytkowania na okres wykonywania robót konstrukcyjnych. b) Rozebrać instalację odgromową na całości zespołu budynków. c) Rozebrać rynny i rury spustowe oraz obróbki blacharskie na całości zespołu budynków. d) Rozebrać pokrycie dachu z płyt azbestowo-cementowych. e) Rozebrać kanały wentylacyjne na poddaszu obory. f) Oczyścić i uzupełnić ubytki w pokryciu z papy na budynku technicznym przy oborze o pow. zabudowy 135 m 2. g) Rozebrać całkowicie budynek przy oborze ostatnio nie użytkowany o pow. zab. 115 m 2 II.1.3.2.2) Opis robót projektowanych. Opis robót projektowanych należy rozpocząć od: a) Czyszczenia, gruntowania antykorozyjnego i malowania nawierzchniowego elementów stalowych konstrukcji dachu. b) Zamontowania uchwytów systemowych do mocowania deski czołowej i deski pod fartuch okapowy na końcu krokwi stalowych wkrętami samowiercącymi. c) Pokrycia połaci dachu blachą trapezową T-50 powlekaną mocowaną wkrętami samowiercącymi do świeżo malowanych łat stalowych. d) Na oczyszczonym pokryciu z papy uzupełnić ubytki i wyrównać podkład pod warstwę nawierzchniową z papy termozgrzewalnej. e) Obróbek murków szczytowych z płaskiej blachy powlekanej oraz rynien i rur spustowych na obu budynkach. f) Pokryć warstwą papy nawierzchniowej termozgrzewalnej budynek pod stropodachem. g) Umyć, wyczyścić, uzupełnić szklenie i zabezpieczyć okna na obu budynkach. II.1.3.3) Postanowienia końcowe. a) Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać wymaganym normom w budownictwie. b) Roboty budowlane i rzemieślnicze wykonać zgodnie z zadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami w budownictwie. c) Zabezpieczenia - elementy stalowe przed malowaniem nawierzchniowym zabezpieczyć podkładem antykorozyjnym. d) Elementy drewniane - uodpornić na działanie ognia, grzybów i owadów środkami nietoksycznymi dopuszczonymi do stosowania w pomieszczeniach zamkniętych. II.1.3.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 - 4 do SIWZ, tj. projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne, kosztorys nakładczy i przedmiar
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach