Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich ul. Dubois 22A, ul. Piękna 48, ul. Promenada 22-24 we Wrocławiu - 3 ZADANIA

Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-111 Wrocław, ul. Św. Elżbiety 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
    ul. Św. Elżbiety 3 3
    50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
    REGON: 93267144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich ul. Dubois 22A, ul. Piękna 48, ul. Promenada 22-24 we Wrocławiu - 3 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich ul. Dubois 22A, ul. Piękna 48, ul. Promenada 22-24 we Wrocławiu - 3 ZADANIA Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - roboty pokrywcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE nr I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), ZADANIE nr II - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), ZADANIE nr II - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższy warunek: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie dachu(ów) o wartości nie mniejszej niż: - 90.000 zł w ramach jednej umowy w przypadku ZADANIA nr I i III. - 30.000 zł w ramach jednej umowy w przypadku ZADANIA nr II. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4. informacja o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający roboty budowlane polegające remoncie dachu(ów) o wartości nie mniejszej niż: - 90.000 zł w ramach jednej umowy w przypadku ZADANIA nr I i III. - 30.000 zł w ramach jednej umowy w przypadku ZADANIA nr II. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. UWAGA: - dołączone do oferty dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj. dokumenty wymienione w pkt A i B niniejszego rozdziału oraz dokumenty i oświadczenia złożone na wezwanie Zamawiającego, w trybie art. 26 ust 3 ustawy Pzp powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert, - zgodnie z art. 46 ust 4a Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach