Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu ogłasza przetarg
- Adres: 59-730 Nowogrodziec, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 738 06 78 , fax. 0-75 731 64 16
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu
Rynek 1 1
59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 738 06 78, fax. 0-75 731 64 16
REGON: 02055596900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ogrodzenie boiska przy Szkole Podstawowej w Gierałtowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, - rozebranie cokołu betonowego, - wywiezienie gruzu z rozbiórki 2. Wykonanie i montaż piłko łapów: - wykonanie fundamentów betonowych 40x40x100 cm - 6 szt. - osadzenie słupów z rur stalowych 63mm dł.600+80 cm - 6 szt. (słupki z przelotkami) - osadzenie zastrzałów z rur stalowych 63 mm dł. 500 cm - 2 szt. - malowanie słupów i zastrzałów minią i 2 x farbą nawierzchniową zieloną - naciągniecie drutów poziomych 3,5 mm powlekanych dł. 15 m - 7 warstw - rozpięcie siatki stalowej powlekanej 5x5 cm drut 3,5 mm h = 150 cm - 4 warstwy z użyciem napinaczy 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia boiska: - wykonanie wykopów pod cokół 50x80 cm dł. = 158,40 m -betonowanie cokołu betonowego 20x30 cm + 20x80 cm dł.= 158,40 m - zasypanie wykopu, - montaż ogrodzenia z paneli, - montaż bramy S=3,00 m i furtki S= 1,3 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p; 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 9, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty, b)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - załącznika nr 3 do formularza oferty, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i ryzyk budowlanych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. 2. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej: Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa powyżej w: pkt.11 lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiany/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów jak w lit. a). 3. Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; b)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawieraniu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, c) stosowne pełnomocnictwo(a) - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZAGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem w języku polskim, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - część II SWIZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1, pkt.1-3 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - wg zał. Nr 1 i 2 do formularza ofert; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat - wg zał. Nr 3 do formularza oferty; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 5) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i ryzyk budowlanych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 złotych; 7) Parafowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego - część III SWIZ; 8) Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie części IV SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodziec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22