Przetargi.pl
Ogrodzenie boiska przy Szkole Podstawowej w Gierałtowie

Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 738 06 78 , fax. 0-75 731 64 16
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu
    Rynek 1 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 738 06 78, fax. 0-75 731 64 16
    REGON: 02055596900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ogrodzenie boiska przy Szkole Podstawowej w Gierałtowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, - rozebranie cokołu betonowego, - wywiezienie gruzu z rozbiórki 2. Wykonanie i montaż piłko łapów: - wykonanie fundamentów betonowych 40x40x100 cm - 6 szt. - osadzenie słupów z rur stalowych 63mm dł.600+80 cm - 6 szt. (słupki z przelotkami) - osadzenie zastrzałów z rur stalowych 63 mm dł. 500 cm - 2 szt. - malowanie słupów i zastrzałów minią i 2 x farbą nawierzchniową zieloną - naciągniecie drutów poziomych 3,5 mm powlekanych dł. 15 m - 7 warstw - rozpięcie siatki stalowej powlekanej 5x5 cm drut 3,5 mm h = 150 cm - 4 warstwy z użyciem napinaczy 3. Wykonanie i montaż ogrodzenia boiska: - wykonanie wykopów pod cokół 50x80 cm dł. = 158,40 m -betonowanie cokołu betonowego 20x30 cm + 20x80 cm dł.= 158,40 m - zasypanie wykopu, - montaż ogrodzenia z paneli, - montaż bramy S=3,00 m i furtki S= 1,3 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p; 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 9, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty, b)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - załącznika nr 3 do formularza oferty, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i ryzyk budowlanych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. 2. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej: Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa powyżej w: pkt.11 lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiany/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów jak w lit. a). 3. Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; b)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawieraniu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, c) stosowne pełnomocnictwo(a) - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZAGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem w języku polskim, poświadczonym - jak wyżej -   przez Wykonawcę. 5. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - część II SWIZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1, pkt.1-3 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot - wg zał. Nr 1 i 2 do formularza ofert; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat - wg zał. Nr 3 do formularza oferty; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 5) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i ryzyk budowlanych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 złotych; 7) Parafowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego - część III SWIZ; 8) Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie części IV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach