Przetargi.pl
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: a) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, chodników/*, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich, b) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich, c) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. /* - dotyczy chodników w ciągach dróg miejskich, do których sprzątania zobowiązany jest zarządca drogi. B. Określenie przedmiotu zamówienia 1) Utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach ulic miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 1. Do obowiązków oferenta należy: a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni poza okresem zwalczania śliskości, b) Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych utwardzonych dróg miejskich - (w granicach geodezyjnych pasa drogowego). c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, z minimalną częstotliwością w zależności od rejonu: Rejon I - zamiatanie nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu w ostatni dzień roboczy tygodnia, Rejon II - zamiatanie nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie, zbieranie nieczystości nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie na przemian z zamiataniem, Rejon III - zamiatanie nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, zbieranie nieczystości nie rzadziej niż raz w miesiącu na przemian z zamiataniem, Realizacja - wg miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 2) Utrzymanie czystości chodników w ciągach ulic miejskich Utrzymanie czystości i porządku chodników w ciągach dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 3. Do obowiązków oferenta należy: a) Ręczne lub mechaniczne zamiatanie utwardzonych nawierzchni chodników poza okresem zwalczania śliskości, b) Utrzymanie czystości chodników, c) Przekazanie zmiotek i zebranych zanieczyszczeń transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji Realizacja -wg miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 3) Utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich Utrzymanie czystości i porządku nieutwardzonych dróg miejskich obejmuje ciągi ulic określone w załączniku nr 2. Do obowiązków oferenta należy: a) Utrzymanie czystości i porządku (ręczne) oraz zbieranie odpadów w pasach drogowych nieutwardzonych dróg miejskich nie rzadziej niż raz w miesiącu, b) Przekazanie zebranych odpadów transportem własnym lub zleconym do miejsca utylizacji, Realizacja -wg miesięcznej stawki ryczałtowej określonej w ofercie. 4) Sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych. Do obowiązków oferenta należy na zlecenie Urzędu Miejskiego, Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub zarządcy dróg miejskich miejscowe sprzątanie wraz z odbiorem i transportem do miejsca utylizacji zebranych odpadów z miejsc zanieczyszczonych na skutek wypadków i kolizji drogowych zaistniałych na drogach miejskich, po wcześniejszym unieszkodliwieniu substancji niebezpiecznych przez wyspecjalizowane jednostki. Akcję sprzątania należy podjąć w maks. 1 h od zgłoszenia. Należność za usługę wg stawki za 1 m2 powierzchni (sprzątanie wraz z kosztami utylizacji) określoną w ofercie. 5) Sprzątanie innych terenów Do obowiązków oferenta należy zamiatanie lub sprzątanie na zlecenie Urzędu Miejskiego innych terenów lub dróg i placów. Należność za usługi wg stawek za 1 m2 zamiatania powierzchni (wraz z kosztami utylizacji) oraz za 1 m2 sprzątania nieczystości (ręczne zbieranie nieczystości wraz z kosztami utylizacji) określoną w ofercie. C.Inne wymagania i uwagi. 1) Fakturowanie usług Faktury ryczałtowe: Utrzymanie porządku i czystości (usługi opisane w pkt. 3.B.1., 3.B.2., 3.B.3.,) - miesięczna faktura wg ryczałtu potwierdzona przez zarządcę dróg miejskich, Faktury jednorazowe: Sprzątanie po wypadkach i inne prace zlecone (usługi opisane w pkt. 3.B.4., 3.B.5) faktura potwierdzona przez zlecającego. Wykonanie usługi winno być potwierdzone przez zlecającego lub zarządcę danego obiektu (budynków). 2) Zmiany wysokości ryczałtu miesięcznego z tytułu: W przypadku zmiany statusu drogi, wielkości powierzchni utwardzonej z końcem miesiąca, w którym Urząd Miejski zawiadomi usługodawcę o takim fakcie, następuje zmiana ryczałtu miesięcznego, proporcjonalnie do wielkości powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 10 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywanie określonej działalności lub czynności , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w p.6 specyfikacji zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty, którą złożyć winni na załączniku A -OFERTA-załączają: - załącznik B -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten składają wyłącznie wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi) - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: -parafowany projekt umowy -dowód wpłaty wadium -formularz cenowy - załącznik C -oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez innych wykonawców, którzy takich pełnomocników do ich reprezentowania ustanowili) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM i podpisane przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanowić winni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialne potwierdzoną kopię należy załączyć do oferty. Udzielone pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: -postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy -wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby -ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa ma zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców składających wspólną ofert Przepisy ustawy i SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca występujący samodzielnie może udzielić pełnomocnictwa do jego reprezentowania w postępowaniu . Pełnomocnictwo takie spełniać musi wymogi jak pełnomocnictwo w konsorcjum. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach