Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23 w Nysie.

Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19 19
    45-057 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
    REGON: 00102292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23 w Nysie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23 w Nysie. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania określony został w opinii technicznej, przedmiarze robót, obowiązujących przepisach, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, odnośnych przepisach oraz Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących złącznik nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje między innymi: a) rozebranie wierzchniej warstwy pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z rozebraniem obróbek blacharskich, b) rozebranie wierzchniej warstwy pokrycia dachowego z dachówki bitumicznej, c) rozebranie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, d) rozebranie pokrycia podkładowego z papy wraz z rozbiórką rynien i rur spustowych, e) wykonanie impregnacji deskowania dachu wraz z wymianą zawilgoconych elementów drewnianych oraz wymianą zawilgoconych elementów drewnianych oraz wymianą zawilgoconego docieplenia dachu z wełny mineralnej, f) montaż klinów styropianowych w miejscach styku połączeń poziomych z miejscami pionowymi np. połączenia dachu z kominami, g) wykonanie pokrycia z papy podkładowej, h) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej, i) wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na dachu płaskim, j) wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej na dachu płaskim, k) wykonanie pokrycia dachówka bitumiczną dachu stromego, l) montaż rynien i rur spustowych wykonanych z blachy ocynkowanej powlekanej, m) montaż instalacji do rozmrażania rynien i rur spustowych sterowanej czujnikiem temperaturowym i wilgotnościowym, n) odtworzenie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów, o) malowanie ozdobnych wykończeniowych elementów dachu, p) wykonanie napraw zalanych ścian i sufitów na ostatniej kondygnacji budynku z kartonowo gipsowych, q) prace porządkowe wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych. Szczegółowy zakres prac, przedmiar robót oraz warunki techniczne wykonania zostały ujęte w załączniku nr 8 do SIWZ i mają charakter pomocniczy. Prace budowlane wykonywane będą na terenie czynnego budynku biurowego, w związku z tym muszą być wykonywane w sposób nie kolidujący z bieżącym funkcjonowaniem urzędu. Transport materiałów rozbiórkowych oraz wbudowywanych ma odbywać się poza strefą bieżącej pracy urzędu. Wszelkie odpady i materiały rozbiórkowe wytworzone w trakcie robót budowlanych usuwane są przez Wykonawcę i na jego koszt. UWAGA: Transport materiałów rozbiórkowych ma odbywać się poprzez lej wsypowy do kontenera na odpady. Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i 4 PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O OPOLE 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: /Wadium - postępowanie na wymianę pokrycia dachowego dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23 w Nysie./ Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP z powołaniem się na określony przypadek zatrzymania wadium lub ze wskazaniem co najmniej przepisów PZP. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów PZP w art. 46 ust. 4a i 5. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach