Przetargi.pl
WYMIANA OŚWIETLENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH POWIATU LIDZBARSKIEGO

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2017-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
    11100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA OŚWIETLENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH POWIATU LIDZBARSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w placówkach oświatowych Powiatu Lidzbarskiego“. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż systemów oświetleniowych opartych na technologii LED w następujących placówkach oświatowych z podziałem na pięć zadań: Zadanie Nr 1 „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Lidzbarku Warmińskim_- (Placówka A) Zadanie Nr 2 „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim“ -(Placówka B) Zadanie Nr 3 „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Lidzbarku Warmińskim“ - (Placówka C). Zadanie Nr 4 „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ornecie“ – (Placówka D). Zadanie Nr 5 „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Zespole Szkół Zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ornecie- (Placówka E). Przedmiotowe systemy oświetleniowe winne obejmować wszystkie ponumerowane pomieszczenia w budynkach powyższych placówek, znajdujące się na planach ewakuacyjnych załączonych do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – odpowiednio Załączniku_A_1, Załączniku_B_1, Załączniku_C_1, Załączniku_D_1, Załączniku_E_1), które znajdują się także w: a) Planach rozmieszczenia punktów oświetleniowych wykonanych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_A_2, Załączniku_B_2, Załączniku_C_2, Załączniku_D_2, Załączniku_E_2 b) W tabelach pomieszczeń i opraw nieujętych w DIALux, które znajdują się w odpowiednio Załączniku_A_3, Załączniku_B_3, Załączniku_C_3, Załączniku_D_3, Załączniku_E_3 3. W skład obecnie zainstalowanych instalacji oświetleniowych w wyżej wymienionych pomieszczeniach placówek wchodzi łączna liczba: • Placówka A – 339 opraw oświetleniowych, • Placówka B – 530 opraw oświetleniowych, • Placówka C – 695 opraw oświetleniowych, • Placówka D – 318 opraw oświetleniowych, • Placówka E – 269 opraw oświetleniowych, Obecnie zainstalowane w placówkach systemy oświetleniowe oparte są na jarzeniówkach starszych generacji, plafonach, żarówkach i halogenach zamontowanych we właściwych dla tych źródeł światła oprawach. 4. Wykonawca winien dostarczyć systemy oświetleniowe oparte na technologii LED oraz dokonać ich montażu w miejscu obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach tak, by zapewnić łączne spełnienie następujących warunków: a) Systemy oświetleniowe, o całkowitej mocy nie większej niż odpowiednio: • Placówka A – 10 kW, • Placówka B – 11 kW, • Placówka C – 17 kW, • Placówka D – 9 kW, • Placówka E – 7 kW, winny być możliwe do podłączenia do istniejących w placówkach instalacji elektrycznych, bez konieczności ich modyfikacji. Oznacza to, że źródła światła składające się na każdy system oświetleniowy mogą być podłączane wyłącznie w miejsca podłączenia (do instalacji elektrycznej) źródeł światła w obecnie zainstalowanym w placówce systemie oświetleniowym, b) Każdy system oświetleniowy winien: I. składać się wyłącznie ze źródeł światła w technologii LED (o napięciu wejściowym 220-240 V), oraz opraw dedykowanych do przyjętych źródeł światła, przy czym:  w poszczególnych pomieszczeniach średnia wartość natężenia światła, równomierność i olśnienie powinny być zgodne z Polską Normą PN-EN 12464-1,  żywotność opraw zgodnie z L70B50 powinna być większa bądź równa 50 000 godzin,  oprawy wraz ze źródłami światła w kompletach lub oprawy zintegrowane (z trwale wbudowanymi źródłami światła) powinny być zgodne z normami: - EN 55015 (Dopuszczalne poziomy i metody pomiarów zaburzeń radioelektrycznych wytwarzanych przez elektryczne urządzenia oświetleniowe i urządzenia podobne), - EN 62471:2008 (Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych), - EN 61000-3-2 (Kompatybilność elektromagnetyczna (EMC) - Część 3-2), - EN 61547:2009 (Sprzęt do ogólnych celów oświetleniowych - wymagania dotyczące kompatybilności elektromagnetycznej). II. zapewnić oświetlenie, w którym wskaźnik oddawania barw będzie większy bądź równy 80, III. zapewnić oświetlenie, w którym w salach lekcyjnych współczynnik olśnienia (UGR) będzie wynosić < 19, IV. składać się wyłącznie z produktów oznaczonych znakiem CE c) Wykonawca, dokonując dostawy z montażem, winien również dokonać demontażu obecnie zainstalowanych systemów oświetleniowych w placówkach i zapewnić zagospodarowanie starych instalacji oświetleniowych zgodnie z przepisami. d) W razie zaistnienia potrzeby wykonywania prac w dni robocze, w które uczniowie będą odbywali zajęcia lekcyjne – Wykonawca winien dokonywać wszelkich prac w godzinach 18:00 – 6:00. e) Na systemy oświetleniowe Wykonawca winien zapewnić gwarancję producenta na okres min. 120 miesięcy. Gwarancja winna obejmować wszystkie produkty składające się na systemy oświetleniowe. Wykonawca winien również zapewnić serwis systemów oświetleniowych przez okres obowiązywania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : Zadanie nr 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Zadanie nr 2 – 4 000 zł (cztery tysiące złotych); Zadanie nr 3 – 5 000 zł (pięć tysięcy złotych); Zadanie nr 4 – 3 000 zł (trzy tysiące złotych); Zadanie nr 5 – 2 000 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 15.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 64 2030 0045 1110 0000 0237 5550. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 15.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 15.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „WYMIANĘ OŚWIETLENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH POWIATU LIDZBARSKIEGO” oznaczenie sprawy: PŚZ.272.1.2017 11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 16.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach