Przetargi.pl
Wymiana okien w placówkach oświatowych - program energooszczędny

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w placówkach oświatowych - program energooszczędny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okien z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie I Wymiana okien w przedszkolach; Zadanie II Wymiana okien w szkołach zawodowych. Przedmiot zamówienia obejmuje częściową wymianę okien w placówkach oświatowych, zakres robót w poszczególnych placówkach wg. zestawienia poniżej: (na wszystkich placówkach, na których będzie prowadzona wymiana okien, wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów z rozbiórki) 1) Zadanie I - Wymiana okien w przedszkolach Wymiana okien drewnianych na okna pcv: a) Przedszkole nr 6 ul. Gałczyńskiego - demontaż istniejących okien drewnianych; - utylizacja materiałów z demontażu; - montaż okien z pcv - wskazane okna należy wyposażyć w nawiewniki okienne - 3 szt nawiewników; - sale dydaktyczna na piętrze - sala gimnastyczna - 2,35 m x 2,10 m - 5 szt okien; - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na uzupełnieniach ścian, i ościeżach oraz w miarę potrzeb zakrycie dodatkowymi listwami widocznych przestrzeni wypełnionych pianką montażową; - malowanie wnętrz - wyłącznie roboty malarskie w miejscu wykonywanych robót - malowanie ościeży wewnętrzne. b)Przedszkole nr 17 ul. Wronia - demontaż istniejących okien drewnianych; - demontaż parapetów zewnętrznych przy wymienianych oknach; - utylizacja materiałów z demontażu; - montaż okien PCV i parapetów zewnętrznych - okna w każdym pomieszczeniu należy wyposażyć w nawiewniki okienne: dwie sale dydaktyczne na I piętrze - 3,35x1,85 - 4 okna , (4 szt. nawiewników po dwa w sali), 2.20x0,65 - 4 okna; sanitariaty na I piętrze - 1,25x1,75 - 4 okna - po jednym nawiewniku w sanitariacie - razem 2 szt); okna na klatce schodowej głównej - 1,25x1,75 - 2 szt; sala gimnastyczna - 1,25x 1,75 - 7 szt - 4 szt. nawiewników; - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na uzupełnieniach ścian; - montaż parapetów zewnętrznych; - malowanie wnętrz - wyłącznie roboty malarskie po wykonanych robotach; malowanie podmurowanych ścian okiennych, malowanie ościeży, 2) Zadanie II- Wymiana okien w szkołach zawodowych Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Bukowa Wymiana okien drewnianych na okna PCV, uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, zakrycie dodatkowymi listwami widocznych przestrzeni wypełnionych pianką montażową. Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej. Ilości okien i wymiary (szer-wys) 1,30 m x 1,40 m - 3 szt I piętro korytarz (okna naprzeciwko schodów) 1,60m x 1,40 m - 28 szt I piętro (korytarz lewy i prawy, kuchnia dyrektora, klatka schodowa boczna, gabinet zastępcy dyrektora) 1,60m x 2,00 m - 2 szt łazienka I piętro 2.00m x 2,20 m - 26 szt - I piętro pokój nauczycielski , sale dydaktyczne, mieszkanie 1,75m x 2,20 m - 9 szt - okna klatki schodowej i pomieszczenia przy klatce schodowej) Uwaga; Podział okien na szprosy i ramiaki dostosować do istniejących okien w budynku szkoły. Wymiary sprawdzić na miejscu wbudowania. 50% okien w salach dydaktycznych, łazience, mieszkaniu, gabinecie zastępcy dyrektora, szatni i pomieszczeniu nad szatnią wyposażyć w nawietrzaki okienne - razem należy zamontować 18 nawietrzaków okiennych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien w Zadaniu I i II: 1.zrealizować w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na wymianie okien realizowanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł - każda; 2.wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej; 3.wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 4. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. /tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 8. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. atest Państwowego Zakładu Higieny - upoważniający do stosowania stolarki w obiektach oświatowych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach