Przetargi.pl
wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421564 , fax. 089 5421575
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421564, fax. 089 5421575
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien wraz z towarzyszącymi jej robotami budowlanymi, w lokalach mieszkalnych, budynku administracyjnym, internatach i lokalach usługowych należących do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie, na terenie obejmującym miejscowości: Olsztyn, Giżycko, Braniewo, Orzysz, Bemowo Piskie, Szczytno, Gołdap, Węgorzewo. Zakres robót: 4) wymiana parapetu zewnętrznego z blachy powlekanej wraz z uzupełnieniem w razie potrzeby warstwy spadkowej; 5) wymiana parapetu wewnętrznego; 6) zainstalowanie nawiewnika samoczynnego higrosterowanego lub działającego na zasadzie różnicy ciśnień w każdym oknie i drzwiach balkonowych; 7) obróbka masą tynkarską ościeży wewnętrznych (biały kolor) i filarka zewnętrznego (jak kolor w elewacji) pomalowanie farbą emulsyjną, styki wypełnione masa akrylową; 8) transport na terenie objętym zamówieniem; 9) utylizację starej stolarki okiennej oraz parapetów; 10) udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników oraz przekazanie gwarancji udzielonej na piśmie. Szczegółowy zakres prac przedstawia załączona specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dane techniczne okien: 1) Profil 5-cio komorowy z PCV o współczynniku U < 1.50 w/m2k. 2) Szyba - panel o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 w/m2k z ramką aluminiową. 3) Parapet zewnętrzny - blacha powlekana + boczne elementy wykończeniowe. 4) Parapet wewnętrzny - płyta postforming. 5) Obróbka od zewnątrz i wewnątrz ościeży okiennych, całe szerokości ościeży w kolorze białym, styki ościeży z profilem ościeżnicy wypełnione masą akrylową. 6) W każdym oknie wymagany jest samoczynnie regulowany nawiewnik z regulacją powietrza działający na zasadzie różnicy ciśnień lub zwiększonej wilgotności powietrza ,oraz jedno skrzydło powinno być uchylno - rozwierane. Okucia obwodowe wg przyjętego systemu z funkcją rozszczelniania (mikrouchyłu). 7) Okno jak również nawiewnik powietrza powinny posiadać aprobatę techniczną ITB oraz świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkalnym. 8) Wymieniana stolarka okienna swoimi rozmiarami, kształtem i podziałem powinna odpowiadać stolarce zamontowanej w przedmiotowym budynku. 9) Wykonawca nie może dokonywać zmian w przedmiarze robót. Jeżeli kosztorys ofertowy będzie opracowany niezgodnie z przedmiarem robót, będzie to stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 10) Szczegółowy wykaz budynków, adresów oraz ilości i wymiary stolarki przewidzianej do wymiany, z podziałem na poszczególne części został opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy. 11) Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru stolarki przed jej wymianą w celu uściślenia wymiarów podanych przez zamawiającego oraz uzgodnienia z najemcami lokali mieszkalnych terminów wymiany stolarki. 12) Ze względu na postępującą prywatyzację zasobu mieszkaniowego zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia (ilości stolarki do wymiany) bez roszczeń z tego tytułu ze strony wykonawcy. 13) Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, iż zamawiający wymaga użycia materiałów i urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania zamawiającego, jak materiały i urządzenia wskazane poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczyli i zamontowali w lokalach mieszkalnych minimum 50 okien w ciągu roku, na kwotę nie niższą jak 50 000,00 zł netto (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców wspólnie składających ofertę, zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań podobnych, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego i technicznego mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wówczas zamawiający, korzystając z dyspozycji art. 23 ust. 4 ustawy Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach