Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej przez atrakcyjne turystycznie obszary chronionego krajobrazu Doliny Środkowej Łyny na odcinku Kabikiejmy Dolne - Kabikiejmy.

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6161425 , fax. 089 6161443
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6161425, fax. 089 6161443
    REGON: 00068777000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobremiasto.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej przez atrakcyjne turystycznie obszary chronionego krajobrazu Doliny Środkowej Łyny na odcinku Kabikiejmy Dolne - Kabikiejmy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej nr 160019N na odcinku Kabikiejmy Dolne - Kabikiejmy, o parametrach: 1)długość drogi: 2,121 km, 2)prędkość projektowa w terenie zabudowy: 40km/h 3)szerokość nawierzchni: 3 m, 4)szerokość poboczy: 0,75 m, 5)szerokość mijanek: 2 - 2,5 m, 6)ruch KR1, Konstrukcja nawierzchni: 1)podbudowa z mieszanki M-C-A o grub. 20 cm wykonana metodą recyklingu na miejscu, 2)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 3)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ i przedmiarach robót, stanowiących załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudowali, co najmniej jedną drogę (ulicę) o długości co najmniej 1 km lub odcinki dróg (ulic) o łącznej długości co najmniej 1 km, 3.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, przynależącą do właściwej izby samorządu, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł. 2)posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł. z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictwa zawierających błędy, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawca złoży wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt od 1 do 5. 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca w tym okresie, wybudował, co najmniej jedną drogę (ulicę) o długości co najmniej 1 km lub odcinki dróg (ulic) o łącznej długości co najmniej 1 km, Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane w nim wykazane zostały wykonane należycie. 7.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, przynależącą do właściwej izby samorządu. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień. 7.pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł., 9.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Dokumenty wymienione w pkt od 6 do 9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie (sumarycznie). Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 2, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych muszą być wystawione w terminach, jak dla odpowiedników tych dokumentów, wystawianych w Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dobre_miasto_gmina_miejsko_wiejska/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach