Zespół Szkół w Rychlikach ogłasza przetarg
- Adres: 14-411 Rychliki, Rychliki 34
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2488185 , fax. 55 2488185
- Data zamieszczenia: 2012-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Rychlikach
Rychliki 34 34
14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2488185, fax. 55 2488185
REGON: 28022368000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsrychliki.biposwiata.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont pomieszczeń WC w budynku nr 2 wymiana okien i malowanie w bud nr 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany okien i malowania . Zakres robót obejmuje między innymi Budynek nr 1 wraz z małą salą gimnastyczną a) wymiana stolarki okiennej nie standardowej na PCV z zachowaniem kształtów i wymiarów, b)wymiana podokienników, c)uzupełnienie nadproży nad oknami d)roboty malarskie pomieszczeń szkolny, c) wymiana drzwi c)wywiezienie gruzu,szkła,okien i drzwi Budynek nr 2- a) zamurowanie otworów , b) uzupełnienie tynków , c) wymiana płytek ściennych , d) wymiana płytek terakotowych , e) wyrównanie posadzek , f) malowanie pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną przygotowanie podłoża , g) wywiezienie gruzu, umywalek i ustępów. Zakres prac instalacyjnych a) wymiana umywalek fajansowych , b) wymiana podejść dopływowych, c) wymiana baterii, d) wymiana ustępów Roboty przewidują ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac remontowo-budowlanych, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. Szczegółowy zakres w/w robót określają przedmiary robót, tj.: przedmiar robót budowlanych, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo ilościowym określonym w z załączonych przedmiarach robót. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 2.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) warancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku, konto nr 68 8313 0009 0000 2828 2000 0010 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsrychliki.biposwiata.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do Pawilonu Psychiatrycznego Powiatowego Szpitala w Iławie nr sprawy 33/2015
Dodano: 2015-11-09 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SZPITALA POWIATOWEGO W KĘTRZYNIE
Dodano: 2015-10-22 - Przebudowa budynku administracyjnego, przy ul. Głowackiego 17 w Olsztynie na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego - etap : częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w bryle C budynku
Dodano: 2014-10-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku warsztatowym Nr 20 w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Dodano: 2013-10-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku nr 27 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie
Dodano: 2013-10-08 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2013-08-26 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłogi, wymiana instalacji elektrycznej oraz przestawienie trzonów piecowych w lokalach stanowiących własność Gminy Pisz, zarządzanych przez ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu
Dodano: 2012-09-13 - remont pomieszczeń WC w budynku nr 2 wymiana okien i malowanie w bud nr 1.
Dodano: 2012-07-31 - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynkach przy ul. Pocztowej nr 9, 11, 13 w Kętrzynie
Dodano: 2012-07-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Mrągowie ul Mrongowiusza 65 zamawiający Powiat Mrągowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mrągowskiego
Dodano: 2012-06-28