Przetargi.pl
Wymiana ogrodzenia posesji i remont boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3200100 , fax. 071 3487991
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu
    ul. Parkowa 30 30
    51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3200100, fax. 071 3487991
    REGON: 00008050700040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ogrodzenia posesji i remont boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana ogrodzenia posesji i remont boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu (Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w będącym integralną częścią SIWZ: 1. Załączniku A - Rozdziały 6-7 - Projekt wykonawczy przebudowy zagospodarowania terenu w otoczeniu budynku przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu (kompletny projekt - do wglądu w siedzibie Zamawiającego); Uwaga: Zamawiający wprowadza zmianę w przywołanym powyżej projekcie wykonawczym, polegającą na dodaniu automatu do mechanicznego otwierania dwuskrzydłowej bramy wjazdowej (1 kpl.). Zostało to uwzględnione w uaktualnionym kosztorysie ślepym - patrz Załącznik B do SIWZ. 2. Załączniku B - Kosztorys ślepy na wykonanie wymiany ogrodzenia posesji i remont boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu; 3. Załączniku C - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie wymiany ogrodzenia posesji i remontu boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5. 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, właściwa kwota winna zostać przelana na rachunek Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 5 Oddział we Wrocławiu, numer rachunku: 16 1090 1522 0000 0000 5201 9125 z dopiskiem: Wymiana ogrodzenia posesji i remont boksu na odpady przy ul. Parkowej 28 we Wrocławiu 4. O zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykażą, że osoba/y kierujące realizacją zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie branży budowlanej, posiadają uprawnienia wymagane przy wykonywaniu prac i czynności związanych z obiektami zabytkowymi, posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę/y z wymienionej branży; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; e) przeprowadzili wizję lokalną obiektu i zapoznali się z warunkami w jakich realizowane będzie zadanie; f) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, minimum trzy umowy na roboty ogólnobudowlane, każda o wartości netto nie mniejszej niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); g) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, do której należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; c) wykaz osób, które będą kierować wykonywaniem prac podczas w realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie pkt. 5.1 c) SIWZ tj. uprawnienia tych osób w zakresie branży budowlanej, uprawnienia do wykonywania prac i czynności związanych z obiektami zabytkowymi, aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42, z późn. zm.); d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert; e) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzone przez Zamawiającego, o dokonaniu wizji lokalnej obiektu i zapoznaniu się z warunkami w jakich realizowane będzie zadanie (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), f) referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację w okresie ostatnich trzech lat, minimum trzech umów na roboty ogólnobudowlane, każda o wartości netto nie mniejszej niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych), 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zatwierdzony projekt umowy (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach