Główny Urząd Miar ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, ul. Elektoralna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 5819378, 5819588, 5819337 , fax. 022 5819390
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2 2
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 5819378, 5819588, 5819337, fax. 022 5819390
REGON: 01041542000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana ław kominiarskich na dachach budynków A, B, C, D, E i G w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana ław kominiarskich na dachach budynków A, B, C, D, E i G w kompleksie budynków Głównego Urzędu Miar - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) wykonali w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub inne roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz przedłożą dokumenty, w których podadzą wartość oraz datę i miejsce wykonania robót i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) złożą ofertę zgodną ze wszystkimi wymogami SIWZ; 7) wniosą wadium w wysokości oraz formie określonej przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 2) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z informacją o częściach przedmiotu zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 7 załącznika nr 1 do SIWZ); 3) wypełniony formularz oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) wykaz wykonanych w czasie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub innych robót w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności kierownik robót: a. uprawnienia budowlane, określone przepisami Prawa budowlanego i oświadczenie o odbytej co najmniej 2-letniej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych, b. aktualny, potwierdzony zaświadczeniem, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 6) kosztorys ofertowy (wypełniony formularz Przedmiar robót - Kosztorys dla oferenta który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); 7) dowód wniesienia wadium. Dokumenty składane w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty należy składać w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Wydziału Przyrodniczego przy ul. Prusa 14 w Siedlcach
Dodano: 2016-07-27 - wykonanie Wymiany rynien I rur spustowych dachów część I zamówienia i naprawa ogrodzenia terenu szkoły 15 przęseł i pomalowanie I piętra ( część II zamówienia) w Zespole Szkół Gminnych Nr 3 przy ulicy Żabie Oczko 1 w Milanówku
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich dachów auli 133 i 161 w budynku Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19 Postępowanie nr: WEiTI/15/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-03-29 - Rozbudowa Zespołu Szkół im. Księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w podziale na dwa zadania: 1) Nadbudowa i rozbudowa głównego skrzydła budynku Zespołu Szkół; 2) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku Zespołu Szkół.
Dodano: 2016-02-06 - Modernizacja dachu na budynku Gimnazjum w Gąsocinie
Dodano: 2015-11-30 - Modernizacja dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Bądkowie Numer sprawy: IP.271.123.2015
Dodano: 2015-09-28 - Remont części dachu na budynku biurowym w O/Ciechanów i remont części elewacji i dachu O/Siedlce. WAW-FA.271.6.2015
Dodano: 2015-09-15 - Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej gminnej w miejscowości Leśniewice
Dodano: 2015-09-08 - Modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku
Dodano: 2015-08-03 - Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Wielowiejskiej 6 w Warszawie.
Dodano: 2015-07-17