Przetargi.pl
Wymiana krat zabezpieczających kanały wzdłuż elewacji, krat zabez-pieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, wymian stolarki okiennej na wieży ratuszowej oraz zamontowanie na gzymsach systemu ochrony przed ptactwem w ramach zadania: Rewitalizacja budynku ratusza z kolorystyką (wraz z wymiana polbruku na bruk wokół budynku).

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana krat zabezpieczających kanały wzdłuż elewacji, krat zabez-pieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, wymian stolarki okiennej na wieży ratuszowej oraz zamontowanie na gzymsach systemu ochrony przed ptactwem w ramach zadania: Rewitalizacja budynku ratusza z kolorystyką (wraz z wymiana polbruku na bruk wokół budynku).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych w obrębie budynku ratusza w Sulechowie tj. wymianę stolarki okiennej na wieży ratuszowej, wykonanie i montaż krat zabezpieczających kanały wentylacyjne wokół budynku ratusza, wykonanie i montaż krat zabezpieczających otwory okienne i wsypy piwniczne, montaż na gzymsach elewacyjnych systemu ochrony przed ptactwem, korektę wysokości kanałów wentylacyjnych, przemurowanie górnej części wsypów piwnicznych 2. Zakres robót do wykonania to w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe:: a) demontaż istniejących krat kanałowych i wsypów do okien piwnicznych ok. 25,80 m2, b) demontaż stolarki okiennej na wieży ok. 10,90 m2 (16 szt.), c) skucie części kanałów wentylacyjnych w celu korekty ich wysokości ok. 0,60 m3, d) rozbiórka części górnej wsypów piwnicznych z cegły ok. 0,60 m3. e) skucie betonu przy wsypach piwnicznych ok. 1,80 m3. 2) roboty budowlane: a) uzupełnienie betonu w celu wyrównania i korekty wysokości kanałów wentylacyjnych ok. 0,80 m3, b) podmurowanie otworów wsypów i okien piwnicznych ok. 0,60 m3, c) uzupełnienie ścianek o grubości ? cegły ok. 6,40 m2, d) montaż krat kanałów wentylacyjnych z profili kształtowych cynkowanych na gorąco ok. 23,20m2, e) montaż krat wsypów i okien piwnicznych z profili kształtowych cynkowanych na gorąco ok. 25,80 m2, f) montaż stolarki okiennej z drewna klejonego na wieży ok. 10,90 m2 (16 szt.) - okna rozwierane, kolor biały, szyby o wsp. K=1.1, listwy i okucia standardowe, g) montaż na klej (płynny gwóźdź) ochrony przed ptactwem - systemu E4 w formie seg-mentów z kolców o średnicy 1,3 mm, długości 10 cm, wykonanych ze stali nierdzewnej mocowanych do listwy z poliwęglanu ok. 292,0 m, h) wywiezienie gruzu ok. 3,00 m3 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany opracowany przez Pana mgr inż. Antoniego Drozda i Pana inż. Zbigniewa Szklarza. 4. Zadanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1139 z dnia 23.10.2009 r. Starosty Zielonogórskiego. 5. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowa-nie na składowisku odpadów oraz utylizację - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posia-dać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; 2) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadują-cych, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróce-niem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy. 3) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia za pomocą podwykonawców. 8. Wykonawca zrealizuje roboty określone w punktach powyżej z materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zamówienia należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym rodzaj i kolory materiałów wykończeniowych. 9. Wykonawca w trakcie realizacji robót musi zapewnić dostęp pracownikom urzędu i interesantom do budynku i pomieszczeń biurowych w godzinach urzędowania. 10. Części robót wskazanych przez Zamawiającego należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu Miejskiego Sulechów lub w dni wolne od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem, zostanie wypłacone Wykonawcy po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz.2174 Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.2.1. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Kosztorys ofertowy, który ma zawierać co najmniej: ilość, cenę jednostkową i wartość każdej z pozycji kosztorysu a także podsumowanie całego kosztorysu ofertowego. 2.4. Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów. Brak wyceny którejkolwiek pozycji w ww. kosztorysie spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach