Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3 3
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
REGON: 00361962000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane -wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na stalową ognioochronną EI 30 w Hotelu METALOWIEC przy ul. Szczecińskiej nr 25 w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na stalową ognioochronną EI 30 w Hotelu METALOWIEC przy ul. Szczecińskiej nr 25 w Gorzowie Wlkp. Zakres robót zawarty jest w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszej siwz . Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych ( Dz.U. z 2004 r, poz. 881) . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać : -wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wymianie stolarki drzwiowej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie - zał.3. -a także dysponujący: kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie bez ograniczeń, będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie zaświadczenie) a także osobami przewidzianymi do bezpośredniej realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - zał. 4. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 11 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to Zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z wymagań wyżej określonych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2.kosztorys ofertowy - zał. nr 2 sporządzony w kalkulacji uproszczonej ściśle wg załączonego do niniejszej siwz przedmiaru robót .W formularzu ofertowym należy wyszczególnić parametry kosztorysowe na podstawie których, został wykonany kosztorys ofertowy, 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania, 4.kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 5.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8.wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - /zał. 3/, 9.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 4/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 85/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-07-14 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE OGÓLNOBUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REGENERACJI POSADZEK LASTRIKOWYCH, WYMIANIE STOLARKI DRZWIOWEJ W BUDYNKU NR 40 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 67/PN/2016.
Dodano: 2016-06-29 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-01 - Roboty budowlane z podziałem na cztery części: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z odwzorowaniem detali architektonicznych w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-05-31 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa bram garażowych budynek nr 68, 70 w JW 5700 m. Wędrzyn Część II: Naprawa bram garażowych budynek nr 17, 45, 46, 68 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Wymiana bram garażowych budynek nr 8 w JW 4229 m. Skwierzyna Część IV: Wymiana bram garażowych budynek nr 43 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-27 - Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 5 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-12