Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn; Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe demontażowe, - wykonanie stolarki aluminiowej, - wykonanie posadzki betonowej, - roboty tynkarskie, - wykonanie okładziny z płyt gipsowo włóknowych, - roboty malarskie, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, - rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, - demontaż istniejących instalacji elektrycznych w budynku 75b, - rozbudowę tablicy elektrycznej w budynku 75b, - wykonanie instalacji oświetlenia w strefach EX w pomieszczeniach 2,3,4 budynku 75b, - wykonanie instalacji gniazda 230V w strefie EX w pomieszczeniu 2 budynku 75b, - montaż instalacji elektrycznej wentylacji oraz systemu GAZEX. Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn; Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe demontażowe, - roboty ziemne, - roboty zbrojarskie, - roboty betonowe, - roboty ciesielskie, - roboty dekarskie i blacharskie, - wykonanie stolarki aluminiowej, - roboty murarskie, - wykonanie posadzki betonowej, - wykonanie posadzki elektrostatycznej epoksydowej, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty ślusarsko kowalskie, - wykonanie posadzki z płytek typu gres, - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, - rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, - demontaż istniejących instalacji elektrycznych w bud. 28, pomieszczeniu nr 3 budynku nr 55 oraz w pomieszczeniu nr 2 budynku nr 56, - wymianę złącz kablowych w budynkach nr 28 i 56, - wykonanie instalacji oświetlenia w strefach EX w bud. 28, 55 i 56, - montaż instalacji wyłącznika przeciwpożarowego w budynkach 28, 56, - montaż instalacji elektrycznej wentylacji oraz systemu GAZEX, - montaż instalacji odgromowej w budynku nr 28 i 56. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 9, 10 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : - dla części I: 2.700,00 zł brutto ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych - 00/100); - dla części II - 5.580,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych - 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w 45 WOG m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w 45 WOG m. Wędrzyn Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 12.08.2016r. do godz. 09:30 W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach