Przetargi.pl
Roboty budowlane z podziałem na cztery części: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane z podziałem na cztery części: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW. 5701 m. Wędrzyn; Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe demontażowe, -wykonanie stolarki aluminiowej, -wykonanie posadzki betonowej, -roboty tynkarskie, -wykonanie okładziny z płyt gipsowo włóknowych, -roboty malarskie, -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, -przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, -rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, -demontaż istniejących instalacji elektrycznych w budynku 75b, -rozbudowę tablicy elektrycznej w budynku 75b, -wykonanie instalacji oświetlenia w strefach EX w pomieszczeniach 2,3,4 budynku 75b, -wykonanie instalacji gniazda 230V w strefie EX w pomieszczeniu 2 budynku 75b, -montaż instalacji elektrycznej wentylacji oraz systemu GAZEX. Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn; Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe demontażowe, -roboty ziemne, -roboty zbrojarskie, -roboty betonowe, -roboty ciesielskie, -roboty dekarskie i blacharskie, -wykonanie stolarki aluminiowej, -roboty murarskie, -wykonanie posadzki betonowej, -wykonanie posadzki elektrostatycznej epoksydowej, -roboty tynkarskie, -roboty malarskie, -roboty ślusarsko kowalskie, -wykonanie posadzki z płytek typu gres, -wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, -przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, -rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, -demontaż istniejących instalacji elektrycznych w bud. 28, pomieszczeniu nr 3 budynku nr 55 oraz w pomieszczeniu nr 2 budynku nr 56, -wymianę złącz kablowych w budynkach nr 28 i 56, -wykonanie instalacji oświetlenia w strefach EX w bud. 28, 55 i 56, -montaż instalacji wyłącznika przeciwpożarowego w budynkach 28, 56, -montaż instalacji elektrycznej wentylacji oraz systemu GAZEX, -montaż instalacji odgromowej w budynku nr 28 i 56. Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia, -wymiana istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki (odtworzenie), -wymiana instalacji odgromowej, rynien i pasa nadrynnowego, -wyrównanie żelbetowych połaci dachu w miejscach przykręcania łat, -pokrycie połaci dachu folią paro przepuszczalną, -przykręcenie łat na gotowym podłożu, -położenie na dachu dachówki na sucho z mocowaniem do łat, wykonanie okapu oraz kalenicy i krawędzi szczytowych, -rozebranie i wymurowanie nowych kominów powyżej dachu z cegły klinkierowej, -uszczelnienie obrysów kominów i kanałów wentylacyjnych z połacią dachu, -zamocowanie płotka śniegowego na części połaci dachu, -wywóz i utylizacja gruzu po robotach, -częściowa wymiana okien i drzwi tego samego wyglądu odtworzenie (aluminium ciepłe), -zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów w pomieszczeniach na poddaszu, -demontaż podsufitki z płyty pilśniowej i płyt suprema, -wykonanie elementów podsufitki z płyt kartonowo-gipsowych i wełny skalnej stosowanej do poddaszy, -wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian, -malowanie podłóg farbą olejną na całym poddaszu, -malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, -malowanie farbą olejną wietrzaków, -montaż tablicy rozdzielczej, -montaż szafki pod wyłącznik główny, -wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego. Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW 5701 m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia: -roboty rozbiórkowe demontażowe, -roboty betonowe, -roboty dekarskie i blacharskie, -wykonanie stolarki aluminiowej, -wykonanie posadzki betonowej, -wykonanie posadzki elektrostatycznej epoksydowej, -roboty tynkarskie, -roboty malarskie, -roboty ślusarsko kowalskie, -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, -przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, -rozruch i odbiór instalacji włącznie ze sporządzeniem wymaganych protokołów, - wymiana i montaż złącz kablowych przy budynku 24,25, 48, -montaż wewnętrznej linii zasilającej do budynków 24 i 25, - wykonanie instalacji oświetlenia w strefach EX w budynkach 24, 25, 48, - montaż instalacji wyłącznika przeciwpożarowego w budynkach 24, 25, 48, - montaż instalacji elektrycznej wentylacji oraz systemu GAZEX Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 9, 10, 11, 12 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : - *dla części I: 2.700,00 zł brutto ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych - 00/100); - *dla części II - 5.580,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych - 00/100); - *dla części III - 6.300,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych - 00/100) - *dla części IV - 4.380,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych - 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: *)Część I: Wymiana instalacji elektrycznej, tynków, podsufitki, malowanie pomieszczeń budynek nr 75 B w JW 5701 m. Wędrzyn *)Część II: Remont budynków służby MPS nr 55, 28, 56 w JW 5701 m. Wędrzyn *)Część III: Remont pokrycia ceramicznego, pomieszczeń, wymiana oświetlenia budynek nr 15 w JW 5701 m. Skwierzyna *)Część IV: Remont pomieszczeń budynek nr 24, 25, 48 w JW.5701 m. Skwierzyna Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 16.06.2016r. do godz. 09:30 W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach