Przetargi.pl
Usługi transportowe i załadunkowe dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Szprotawie na lata 2010-2011

Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772
    REGON: 00052677100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe i załadunkowe dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Szprotawie na lata 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi transportowe i załadunkowe dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Szprotawie na lata 2010-2011 tj: -transport samochodem ciężarowym o ładowności min 5 ton ( przystosowany do przewozu materiałów sypkich) -transport ciągnikiem z przyczepą o ład. min. 3,5 tony ( przyczepa z podnośnikiem hydraulicznym współpracująca z ciągnikiem) -załadunek i rozładunek koparko ładowarką o ładowności łyżki min 0,25m3 Pojazdy którymi świadczone będą ww. usługi muszą być sprawne technicznie oraz dopuszczone do ruchu w komunikacji miejskiej. Zamawiający będzie wystawiał zlecenie telefonicznie lub faxem. Wykonawca musi najpóźniej w ciągu dwóch godzin przystąpić do realizacji zlecenia - w przypadku zleceń pilnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601221309
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj: dysponuje następującym sprzętem: -samochodem ciężarowym o ładowności min 5 ton 1 szt.( przystosowanym do przewozu materiałów sypkich) - ciągnikiem z przyczepą o ład. min. 3,5 tony 1 szt. ( przyczepa z podnośnikiem hydraulicznym współpracująca z ciągnikiem) - koparko ładowarką o ładowności łyżki min 0,25m? 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 5) Czas w ciągu którego Wykonawca musi przystąpić do wykonywania zlecenia pilnego - nie dłużej niż dwie godziny od otrzymania zlecenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy - Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia Załącznik nr 3 ( z uwzględnieniem rozdziału VI pkt 2 niniejszej SIWZ), - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 (część formularza ofertowego) -Wzór umowy - Załącznik nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach