Przetargi.pl
Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Część B. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2013/03/RB/B

Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Miodowa 23
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4782211 , fax. 068 4782211
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu
    ul. Miodowa 23 23
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4782211, fax. 068 4782211
    REGON: 97125984900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagantbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo budownictwa społecznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Część B. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2013/03/RB/B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu -etap I, w części dotyczącej remontów i modernizacji budynków mieszkalnych będących w zarządzie Wspólnot Mieszkaniowych działających na terenie miasta Żagań. Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Żaganiu, jako Lider projektu działa w imieniu i na rzecz Parterów Projektu-Inwestorów. Finansowanie: środki własne Partnerów Projektu i środki unijne z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, priorytet IV Rozwój modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Przedmiot zamówienia obejmuje remonty i modernizacje budynków mieszkalnych. Zakres obejmuje 8 części, gdzie każda część to jedno zadanie, według właściciela/dysponenta nieruchomości - Partnerów Projektu - Inwestora (Wspólnot Mieszkaniowych): Zadanie 1: BM-03-Długa 2-2A-2B Zadanie 2: BM-07-Warszawska 16-16A Zadanie 3: BM-10-Rynek 19 Zadanie 4: BM-15-Warszawska 6 Zadanie 5: BM-16-Warszawska 11÷15 Zadanie 6: BM-17-Warszawska 18 Zadanie 7: BM-18-Plac Klasztorny 5 Wyżej wymienione obiekty znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Obiekty wpisane do rejestru zabytków wskazano w sekcji ogłoszenia opisującej poszczególne zadania. 2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia dla poszczególnych zadań przedstawiono w ZAŁĄCZNIKU NR I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH ogłoszenia opisującej poszczególne zadania. 3. Ponadto wykonawca wykona i zamontuje tablice zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych , iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską oraz budżet państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, b) tablicę pamiątkową po zakończeniu robót budowlanych. Na tablicach winny znaleźć się: logo programu - odniesienie do EFRR - Informacja dotycząca programu, priorytet IV Rozwój modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3.Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: emblemat Unii Europejskiej , spełniający normy graficzne określone w Załączniku I do Rozporządzenia nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r., logo Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez PHU Biuro Projektowe PROBUD wraz z załączonymi do niej decyzjami o pozwoleniu na roboty budowlane, uzupełnieniami, uwagami do zakresu robót oraz decyzjami właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. Pełna dokumentacja projektowa dostarczona będzie wybranym po pierwszym etapie wykonawcą w formie elektronicznej wraz z Specyfikacją Istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonywane roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej prowadzone będą pod nadzorem właściwego dla nieruchomości Konserwatora Zabytków. 6. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach