Przetargi.pl
Wymiana jednej windy szpitalnej na nową dostosowaną dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz modernizacja ośmiu wind w zakresie zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 000290156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana jednej windy szpitalnej na nową dostosowaną dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz modernizacja ośmiu wind w zakresie zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zamówienie obejmuje następujący zakres:1) Pakiet 1Wymiana jednej windy szpitalnej w budynku E szpitala na nową dostosowaną dla osób ze szczególnymi potrzebami SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku.2) Pakiet 2Modernizacja sześciu wind firmy Winda-Warszawa w zakresie zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku.3) Pakiet 3Modernizacja dwóch wind firmy HydroMach w zakresie zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowejA. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej dwa odrębne zamówienia obejmujące swym zakresem:Pakiet nr 1,2,3,dostawę wraz z instalacją windy w ramach wymiany lub wykonania nowego dźwigu w obiekcie szpitalnym. Każde zamówienie musi obejmować co najmniej jeden dźwig. Ponadto jedno z zamówień musi dotyczyć prac prowadzonych w czynnym obiekcie ochrony zdrowia w szczególności szpitalu, przychodni.W przypadku złożenia oferty złożenia ofert na kilka pakietów – wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem tylko raz - czyli łącznie dwoma zamówienia spełniającymi w/w warunekZamawiający dopuszcza wykazanie się realizacją zamówień dla tego samego Zamawiającego.UWAGA!!! W przypadku powołania się na doświadczenie zdobyte wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca może wykazać się tylko zamówieniem, w którego wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.B. Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:Pakiet 1- 4 osobami (montażystami) posiadającymi uprawnienia UDT do modernizacji i kontroli jakości urządzeń dźwigowych.Pakiet 2- 2 osobami (montażystami) posiadającymi uprawnienia UDT do modernizacji i kontroli jakości urządzeń dźwigowych.Pakiet 3- 2 osobami (montażystami) posiadającymi uprawnienia UDT do modernizacji i kontroli jakości urządzeń dźwigowych.W przypadku złożenia ofert na kilka pakietów wykonawca do każdego pakietu musi wskazać inne osoby.2. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.1)a) niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:Pakiet nr 1a) w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do wiedzy i doświadczenia (warunek A), co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże, że posiada wymagane zdolności w pełnym zakresie. Wykonawca wykazujący się wymaganym doświadczeniem będzie realizował zamówienie w zakresie instalacji.Lubzamawiający dopuszcza sumowanie wiedzy i doświadczenia przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielnie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku w następującym stopniu:Jeden z podmiotów wykaże się pełnym doświadczeniem w realizacji dwóch odrębnych zamówień w zakresie dostawy windDrugi z podmiotów wykaże się pełnym doświadczeniem w realizacji dwóch odrębnych zamówień w zakresie instalacji windPozostałe podmioty, o ile będą tworzyły konsorcjum nie muszą wykazywać się doświadczeniem w/w zakresie. Wykonawca wykazujący się wymaganym doświadczeniem w zakresie instalacji powinien realizować tę część zamówienia.b) w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do zdolności technicznej lub zawodowej (warunek B), zamawiający dopuszcza sumowanie potencjału wykonawców tj. każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia może wykazać, że posiada wymagane zdolności w określonym zakresie. Wykonawca wykazujący się spełnieniem warunku zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w tym zakresie poprzez udostepnienie osoby z uprawnieniami celem realizacji przedmiotu zamówienia.4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VI.1.1) lit. a) niniejszej SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. VI.4 niniejszej SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 1, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje tę część zamówienia, której wskazane zdolności dotyczą.7) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. art. 108 ust. 1 ustawy PZP art. 109 ust. 1pkt. 4, 5, 6,7,8,9,10 ustawy PZP oraz art. 7 ust. Ustawy sankcyjnej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach