Przetargi.pl
Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej

GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    REGON: 550667913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej. Budowa windy wiąże się z: wykonaniem otworów w stropach i wykonaniem fundamentów pod windę, rozbiórką zewnętrznego murku betonowego znajdującego się przy istniejącym oknie w piwnicy budynku, zamurowaniem okna w piwnicy, ze zmianą wielkości okien na korytarzu i piętrze budynku, wymianą grzejników na parterze i piętrze oraz przeniesieniem jednego grzejnika w piwnicy. Winda planowana jest wewnątrz budynku, w jego północno-zachodnim skrzydle. Nadszybie i podszybie windy nie wykroczą poza bryłę budynku. Konstrukcja szybu windy powinna zapewniać dostęp do okna i grzejnika na parterze i piętrze budynku. Szyb wykonany z profili połączonych ze sobą przy pomocy odpowiednich elementów złącznych (od strony ściany z oknem - mobilnych) w sposób umożliwiających otwarcie boku szybu (do środka kabiny). Umożliwi to dostęp do grzejnika i okna w celu konserwacji i mycia. Nie stosujemy systemu grzewczego. Drzwi szybowe do dźwigu mają być analogiczne do drzwi kabinowych.Parametry windy wraz z szybem:· powierzchnia zabudowy – 2,92 m2,· kubatura szybu windowego – 21,61 m3,· ilość kondygnacji - 2 nadziemne,· ilość przystanków – 2,· długość i szerokość szybu windowego – 180,0 m x 162,0 cm,· kabina windy o wymiarach wewnętrznych min. 120x140 cm,· udźwig: 900 kg, na max. 12 osób.Zamawiający informuje, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z powyższym prace należy prowadzić tak, aby zakłócenie jego funkcjonowania ograniczyć do niezbędnego minimum. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.Obowiązkiem Wykonawcy jest także:- w szczególności: uzupełnienie tynków, naprawy ścian w zależności od potrzeb,- przygotowanie dokumentacji odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego (dalej zwanego UDT) i doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT. Wykonawca własnym staraniem zapewni przeprowadzenie badań odbiorczych windy i uzyskanie decyzji od UDT zezwalających na eksploatację nowego dźwigu przez Zamawiającego,- przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie awaryjnego uwalniania osób z kabiny,- dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT przez cały okres gwarancji,- bezpłatny nadzór przez cały okres gwarancji nad corocznymi badaniami eksploatacyjnymi wykonywanymi przez UDT. Koszt czynności wykonywanych przez UDT ponosi Zamawiający.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2.700,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form:1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006 tytułem „wadium znak sprawy IG.271.8.2024”;2) gwarancjach bankowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;3) gwarancjach ubezpieczeniowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.) – oryginał poręczenia w postaci elektronicznej.3. Zwrot wadium:1) na wniosek wykonawcy, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku w przypadkach: wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert; odrzucenia oferty wykonawcy; po wyborze najkorzystniejszej oferty (nie dotyczy wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą); po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia; złożenie wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne z utratą przez wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej;2) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływ terminu związania ofertą; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;3) wniesionego w pieniądzu – Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego;4) wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń – Zamawiający zwraca je poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.4. Dokument wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać:1) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie;2) sposób i adres, na który zamawiający zobowiązany jest przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium.5. Zatrzymanie wadium - w przypadku pieniądza wraz z odsetkami, a w przypadku gwarancji lub poręczenia poprzez wystąpienie z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach