Przetargi.pl
Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 001393800
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyKancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”, zwana dalej „robotami”, polegająca na rozbudowie i przebudowie łącznika budynków ”A” i „B” Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie poprzez dobudowę szybu windy osobowej. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż dźwigu osobowego.2. Budynki Kancelarii Senatu znajdują się na terenie historycznej zabudowy Parlamentu, wpisanej - rejestr zabytków nr 50-A.3. Zakres robót i obowiązków:3.1. Etap I:3.1.1. przekazanie zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych przed planowanym przez wykonawcę terminem rozpoczęcia robót, dokumentów niezbędnych do zgłoszenia przez zamawiającego odpowiedniemu organowi nadzoru budowlanego tego terminu,3.1.2. prace zabezpieczające i towarzyszące,3.1.3. prace wstępne i rozbiórkowe,3.1.4. prace konstrukcyjne,3.1.5. wykonanie i montaż obudowy szklanej szybu windowego,3.1.6. wykonanie instalacji elektrotechnicznych.3.2. Etap II:3.2.1. roboty sanitarne,3.2.2. końcowe prace remontowe,3.2.3. wykonanie i montaż dźwigu osobowego, w tym: wykonanie stosownych nastaw, protokołów pomiarowych, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie dźwigu osobowego, wykonanie testów wysterowania dźwigu w przypadku wystąpienia pożaru (zjazd windy na poz. „0”) przy współpracy z firmą Siemens konserwującą system p.poż. w bud. „A” i „B” w przypadku konieczności wykonania prac związanych ze zmianami, np. przeprogramowaniem wysterowania instalacji „SSP” (system sygnalizacji pożarowej),3.2.4. przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego,3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zaleceniami dot. konserwacji, kontroli, napraw, przeglądów okresowych dźwigu, sporządzenie dokumentacji dla konserwatora dźwigu (do maszynowni) wraz z instrukcjami obsługi zawierającymi rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania dźwigu,3.2.6. przeprowadzenie wymaganego badania i dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór dźwigu). Wykonawca pokryje, we własnym zakresie, koszty dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.UWAGA – dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego wlicza się do II etapu robót.3.2.7. II etap obejmuje również zakres robót, który nie został uwzględniony w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót, tj.:3.2.7.1. podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego do istniejącego systemu nadzoru budynku BMS Desigo CC firmy Siemens i wyposażenie systemu klimatyzacji w odpowiednią kartę lub bramkę komunikacyjną, umożliwiającą włączenie urządzeń do BMS. Zalecany standard komunikacyjny to BACnet TCP/IP. W systemie BMS należy zwizualizować stan pracy jednostki wewnętrznej (grzanie/chłodzenie/bieg wentylatora), temperaturę zadaną i aktualną. Operator ma mieć możliwość zmiany wartości zadanej temperatury oraz zdalnego wyłączenia pomieszczenia (również z harmonogramu). Okablowanie instalacji BMS będzie poprowadzone do pomieszczenia ze stacją roboczą BMS, zlokalizowanego na poziomie -1 w budynku A. Długość trasy kablowej 50 mb;3.2.7.2. konserwacje, w okresie gwarancji, dźwigu i urządzeń klimatyzacji freonowej wymagane przez producentów dźwigu i urządzeń;3.2.7.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej;3.2.8. uzyskanie w imieniu Kancelarii Senatu pozwolenia na użytkowanie (wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty do właściwego organu nadzoru budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).UWAGA – czas na uzyskanie pozwolenia, o którym mowa w pkt 3.2.8, wlicza się do II etapu robót.4. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach