Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 001393800 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyKancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”, zwana dalej „robotami”, polegająca na rozbudowie i przebudowie łącznika budynków ”A” i „B” Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie poprzez dobudowę szybu windy osobowej. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż dźwigu osobowego.2. Budynki Kancelarii Senatu znajdują się na terenie historycznej zabudowy Parlamentu, wpisanej - rejestr zabytków nr 50-A.3. Zakres robót i obowiązków:3.1. Etap I:3.1.1. przekazanie zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych przed planowanym przez wykonawcę terminem rozpoczęcia robót, dokumentów niezbędnych do zgłoszenia przez zamawiającego odpowiedniemu organowi nadzoru budowlanego tego terminu,3.1.2. prace zabezpieczające i towarzyszące,3.1.3. prace wstępne i rozbiórkowe,3.1.4. prace konstrukcyjne,3.1.5. wykonanie i montaż obudowy szklanej szybu windowego,3.1.6. wykonanie instalacji elektrotechnicznych.3.2. Etap II:3.2.1. roboty sanitarne,3.2.2. końcowe prace remontowe,3.2.3. wykonanie i montaż dźwigu osobowego, w tym: wykonanie stosownych nastaw, protokołów pomiarowych, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie dźwigu osobowego, wykonanie testów wysterowania dźwigu w przypadku wystąpienia pożaru (zjazd windy na poz. „0”) przy współpracy z firmą Siemens konserwującą system p.poż. w bud. „A” i „B” w przypadku konieczności wykonania prac związanych ze zmianami, np. przeprogramowaniem wysterowania instalacji „SSP” (system sygnalizacji pożarowej),3.2.4. przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego,3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zaleceniami dot. konserwacji, kontroli, napraw, przeglądów okresowych dźwigu, sporządzenie dokumentacji dla konserwatora dźwigu (do maszynowni) wraz z instrukcjami obsługi zawierającymi rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania dźwigu,3.2.6. przeprowadzenie wymaganego badania i dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór dźwigu). Wykonawca pokryje, we własnym zakresie, koszty dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.UWAGA – dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego wlicza się do II etapu robót.3.2.7. II etap obejmuje również zakres robót, który nie został uwzględniony w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót, tj.:3.2.7.1. podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego do istniejącego systemu nadzoru budynku BMS Desigo CC firmy Siemens i wyposażenie systemu klimatyzacji w odpowiednią kartę lub bramkę komunikacyjną, umożliwiającą włączenie urządzeń do BMS. Zalecany standard komunikacyjny to BACnet TCP/IP. W systemie BMS należy zwizualizować stan pracy jednostki wewnętrznej (grzanie/chłodzenie/bieg wentylatora), temperaturę zadaną i aktualną. Operator ma mieć możliwość zmiany wartości zadanej temperatury oraz zdalnego wyłączenia pomieszczenia (również z harmonogramu). Okablowanie instalacji BMS będzie poprowadzone do pomieszczenia ze stacją roboczą BMS, zlokalizowanego na poziomie -1 w budynku A. Długość trasy kablowej 50 mb;3.2.7.2. konserwacje, w okresie gwarancji, dźwigu i urządzeń klimatyzacji freonowej wymagane przez producentów dźwigu i urządzeń;3.2.7.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej;3.2.8. uzyskanie w imieniu Kancelarii Senatu pozwolenia na użytkowanie (wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty do właściwego organu nadzoru budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).UWAGA – czas na uzyskanie pozwolenia, o którym mowa w pkt 3.2.8, wlicza się do II etapu robót.4. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż syntezatora mowy z odpowiednią kontrastowością panelu dyspozycji i ścian kabiny oraz zainstalowania pętli indukcyjnej w 2 dźwigach w Centrum Alzheimera
Dodano: 2024-06-13 - Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy.
Dodano: 2024-04-10 - DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA PIONOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W OBIEKCIE ZLOKALIZOWANYM NA SKWERZE HOOVERA W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-23 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy
Dodano: 2024-02-21 - „Modernizacja (demontaż, dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku głównym NIZP PZH – PIB przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie”
Dodano: 2023-11-03 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-09-05 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-08-03 - Wymiana windy towarowo-osobowej z przystosowaniem szybu do wymagań pożarowych, na potrzeby Zakładu Wydawnictw Statystycznych
Dodano: 2023-05-31 - Wymiana wyeksploatowanych podzespołów w czterech dźwigach towarowo-osobowych Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-08