Gmina Paprotnia ogłasza przetarg
- Adres: 08-107 Paprotnia, 3 Maja 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paprotnia
3 Maja 2
08-107 Paprotnia, woj. mazowieckie
REGON: 711582523 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paprotnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Paprotnia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odbiór i transport odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Paprotnia, na których zamieszkują mieszkańcy, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji - Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, ul. Błonie 3 zakład w miejscowości Wola Suchożebrska ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry, celem ich zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2021 r. poz. 888, z póżn. zm.), przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Paprotnia oraz uchwały Rady Gminy Paprotnia w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN(słownie: dwa tysiące PLN).14.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2022 r. do godz. 12:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.14.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22.12.2022 r.14.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Siedlcach Oddział Paprotnianumer: 78 9194 0007 0070 0229 2000 0070(w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania).14.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Paprotnia, ul. 3 Maja 2, 08-107 Paprotnia;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.14.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.14.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.14.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) , chyba, że Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach o odpadach;b) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Paprotnia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.);c) posiada aktualny wpis do „Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO)” prowadzony przez Marszałka Województwa jako zbierający odpady lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia oraz transportujący odpady w zakresie wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie ww. warunku wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:- dotycząca wiedzy i doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.- dotycząca osób:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.- dotycząca sprzętu:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122);b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122);c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, który spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122);d) bazą magazynowo – transportową, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie ww. warunku wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dodano: 2024-07-28 - „Odbiór o zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie”
Dodano: 2024-07-26 - Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy-Miasto Płock – Sektor VI zamówienie uzupełniające
Dodano: 2024-07-04 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dodano: 2024-06-10 - Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o. w ilości 4800 Mg
Dodano: 2024-05-21 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
Dodano: 2024-05-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2024-05-09 - „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odpadów segregowanych, odpadów ulegających biodegradacji i innych odpadów z terenu IF PAN”
Dodano: 2024-05-08 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
Dodano: 2024-04-04