Przetargi.pl
Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej oraz okiennej w budynkach mieszkalnych należących do zasobu Gminy Kcynia

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej oraz okiennej w budynkach mieszkalnych należących do zasobu Gminy Kcynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmujący demontaż istniejącej oraz montaż nowej stolarki, na które składają się m.in. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zasadnicze i wykończeniowe dot. drzwi i okien w łącznej ilości 66 szt. – łącznie w 16 lokalizacjach (adresach) na terenie 9 miejscowości z Gminy Kcynia, a w szczególności:1. roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności:- weryfikacja stanu technicznego pomieszczeń, w których stolarka podlega wymianie,- zabezpieczenie pomieszczeń i znajdującego się w nich wyposażenia ruchomego i nieruchomego przed uszkodzeniami powodowanym prowadzonymi pracami demontażowymi, montażowymi i wykończeniowymi,2. roboty rozbiórkowe, na które składają się w szczególności:- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej,3. roboty zasadnicze, na które składają się w szczególności:- montaż stolarki drzwiowej i okiennej dostarczonej przez Wykonawcę,4. roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności:- prace murarskie, tynkarskie i malarskie (obróbka otworów drzwiowych i okiennych „na gotowo”)– zgodnie z dokumentacją wskazaną w pkt. 6 i 7 Rozdziału III SWZ.5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 6 – 7 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.643491.2022” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:a) z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,b) z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835 – dalej: ustawa UA).2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł,d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:- wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z umową) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich pięciu lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na montaż / wymianę stolarki okiennej i/lub drzwiowej), których wielkość była zbliżona do określonej w przedmiotowym postępowaniu – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna umowy / zlecenia o wartości min. 50% ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu lub umowy / zlecenia obejmujące montaż / wymianę min. 30 szt. stolarki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach